shanghaimoon Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har ei lita tulle på 19 mnd som halter så fælt for tiden. Har gjort det i 4 dager nå. Hun ser ikke ut til og bry seg med det, tror ikke det er vondt, og det er heller ingenting hun har lagt seg til. for selv om hun er veldig nyskjerrig på noe og skal gå/løpe dit, så halter hun. dette er i venstre foten, og hun går på en måte på innsiden, og svikter i kneet.. Noen som har vært borti detta før? hun har heller ikke slått seg i det siste....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jenta mi på 27mnd gjør akurat det samme, og da jeg spurte om et samme her inne fikk jeg mest tilbakemeldinger fra noen som hadde opplevd det samme men at det hadde gått over av seg selv. Muligens voksegreier. Jenta mi er ikke så ille nå som for ei uke/2 siden, men fortsatt ikke helt vanlig gange. Siden hun heller ikke plages på noe vis, og heller ikke klager når jeg klemmer rundt forbi på bein/fot så antar jeg at det gir seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå