Gå til innhold

Gravid? Ti dager over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi (nei, ikke meg ;-) er nå ti dager over, hun er vanligvis veldig regelmessig. Hun har tatt to tester, begge negative, den siste seks dager over.

Kan det være hun likevel er gravid? Noen som har vært borti at testen ikke slår ut med en gang? Vet hun kommer til å ta en test snart om ikke mensen kommer, men jeg dør av spenning og vil vite om dette er mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at hun tok de to testene utpå dagen, altså ikke morgenurinen, men kan dette slå ut negativt så sent?

Skrevet

fullt mulig at hun kan være gravid :) jeg testet selv positivt veldig tidlig (11 dager etter befruktning!) mens to venninner av meg faktisk ikke testet positivt før de var 3 mnd på vei! de tok flere tester, den ene tom hos legen og fikk fortsatt neg svar, hun fødte en frisk gutt 6 mnd senere, hehe!

Skrevet

Jeg testet negativt så sent. Terminen ble også forskjøvet en del da jeg var på UL da!!

Skrevet

Dytt igjen, nå er hun tolv dager over...kan en gravitest likevel ikke ha slått ut seks dager over?

Skrevet

kanskje hun har hormonforstyrrelser... det hadde jeg og jeg hadde ikkje mensen på to mnd. kanskje hun skal ta seg ein tur til legen. hadde hun vært gravid så hadde det nok slått ut på testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...