Gå til innhold

Presentasjonsrunde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje vi kunne ta en liten presentasjonsrunde;

Mitt navn er Miss Misantrop. (Fra tid til annen er jeg nok en misantrop, men jeg leter stadig etter det gode i menneskene, også meg selv)

Jeg er 27 år og kommer fra Oslo.

Mannen min har blitt klar. Heldigvis. I hans tilfelle var det vanskelig å bli klar fordi han var i en farskapstvist til en jente han er kjempeglad i som viste seg å ikke være hans biologiske. Svik og bedrag har det med å gjøre folk harde. Nå har vi fått løst opp i de verste knutene der. Så nå går vi på med godt mot. Liker meg stadig inne på dette forumet da jeg finner det enormt lærerikt. Og jeg kan sette meg inn i smerten og ensomhetsfølelsen ... man elsker jo denne mannen som vil noe helt annet en det man selv vil for øyeblikket.... Nicket Miss Misantrop har blitt brukt både av meg og ei venninne. Venninna mi hørte også hjemme på mannen ikke klar, men det er ei stund siden. Hun har nå fått barn og lever lykkelig. Hun lurte sin mann opp i stry. Nå for tiden er det kun jeg som bruker nicket. Leverer med dette stafett pinnen vidre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....dette forumet startet opp i januar 2007... venninna di: var hun gravid samtidig som hun hørte til under Mannen ikke klar?

...bare lurer.

Skrevet

Ja. Hun var vel godt på vei her i mars. Babyen ble født for 6 dager siden En liten gutt. 3 uker for tidlig. Men nå begynner jeg å lure litt igjen... Tror kanskje Miss M hørte hjemme på Snart alene mamma. For det var det vi begge trodde en stund, at hun skulle bli.

Skrevet

Hvordan gikk det med henne da?? Innrømte hun at hun lurte han..?

Skrevet

Nei, det at hun lurte han forblir en godt bevart hemmelighet mellom henne, meg og Bim… lol

Var ikke enig med henne i metoden hennes, det skal jeg innrømme… mest fordi jeg var redd hun skulle miste han som hun er så glad i. Jeg mener jo selvfølgelig at han burde få bestemme om han skulle ha barn eller ikke også, men min lojalitet er så sterk for henne at jeg aldri helt klarte å opparbeide noe særlig empati med han. Jeg er jo så inderlig glad i henne at jeg ønsker henne alt godt, barn var noe hun hadde et spesielt stort ønske om fra vi var små. Mannen har alt begynt å snakke om nr. 2 så noe bane sår fikk han ikke.

Skrevet

Hei Miss Misantrop. Husker venninna di jeg. Hun var på snart alene mor og ikke på mannen ikke klar. Syntes det var godt å høre at alt gikk godt for henne til slutt. Begynte jo å lure litt fordi hun var 30 og du skrev et sted her inne at du var 27 og så var du på bli gravid... Har lest mange av dine innlegg, syntes de er veldig interessante.

Du skrev at du hadde jobbet i helsevesenet før du reiste til USA, blir litt nygjerrig da fordi det ser ut til at du kan veldig mye om enkelte felt her inne. (Og ja, jeg har sjekket de og vet at du ikke bløffer) Syntes også det er fint at du ser ut til å svare alle de som ikke har fått mange svar. Ofte ser jeg at det er 0 svar også tar jeg en titt en time senere og da har du svart. Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger du har giddet å svare på forskjellige forkortelser. Det gidder ikke jeg.

Er bare tilfeldig vis innom MIK, så vi sees sikkert på bli gravid.

Skrevet

Takk så mye... rødme... Har selvfølgelig lært masse etter at jeg har blitt prøver.. Har tross alt vært prøver i 16 pp nå. Men du har rett i at jeg har litt mer enn allmenkunnskap om kropp og sinn. Har et avbrutt med. studie ved uio bak meg (4 år) også har jeg jobbet med mennesker som sliter litt i livet. Kan nok hende jeg en gang om noen år tar det opp igjen, men jeg trengte litt forandring i livet mitt. Lærer masse fra disse sidene. Ikke bare om håp og skuffelser, men også at kropper reagerer individuellt på graviditet. Lykke til Aviator. Ps er du flyger? Og i tilfelle hvordan er det å kombinere med en graviditet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...