Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men i går kjente jeg etter med en finger oppi der. Og fingen gled rett inn i livmorhalsen? Den var veldig höyt oppe,men fikk hele fingen inn og kjente på det som lå innenfor. kjentes som hode som kanksje var festet, men har ikke sett noe till noen slimpropp, så kanskje det var slimproppen jeg kjente?! :-/ Er dette åpning på en cm? Ble litt redd å nervös så jeg ville ikke kjenne etter noe mer. Er 32+0 i dag, så det er litt tidlig å få nå. Har i tillegg masse kynnere, både i går og nå i dag morges, men har fått sovet godt i natt. Skal til jordmor på fredag, er det ok å vente til da, det er jo ikke noe vondt? Eller bör jeg ringe og si i fra hva jeg har "oppdaget"?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 synes du skal ringe til føden å si hva du har gjort, for tilogmed de graver ikke oppi der så tidlig i svangerskapet (de bruker ul) hvis du føder nå så kan det være pga det du har gjort hjemme på egenhand.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Det er vel strengt tatt litt unødvendig å si, er jo ikke nødvendig å skremme vettet av HI heller, selv om du kanskje ikke ville gjort det hun har gjort.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 jeg har gjort det hun har gjort, å det var den beskjeden jeg fikk når jeg kom inn til føden med sterke vonde kynnere. heldigvis for min del så gidde det seg med akupunktur som jeg fikk der.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 HI her, jeg skal nok ta en tlf til jordmor senere. Tenkte bare at rene fingrer ikke var verre enn en penis eller sex, som egentlig er betydelig mye rödffere enn det jeg gjorde. Fingen havnet rett inn i hullet, var derfor jeg ble så forbauset.. Huff, håper jeg ikke har gjort noe veldig dumt nå...:-( Har heldigvis ikke vonde kynnere, bare mange...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 du får jo ikke penisen inn der vil jeg tro. det kan også være du får beskjed om å ikke ha mer sex før det nærmer seg termin, hvis du har fått litt åpning. var ikke for å skremme deg, men skjønner ikke hva folk skal plukke oppi der etter når ikke en gang jordmor/lege vil gjøre det før etter en er blitt fødeklar,å helst ikke før etter termin heller.
melissa&baby:) Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 du va da voldsomt voksen og bedrevitende anonym. Hva er det med folk som deg som alltid skal være frekk og så voldsomt bedre en alle andre? Jeg synes det er trist at du må være her på bim og ødelegge for de som klarer å være imøtekommende og hjelpsomme. Se til å holde frekke meninger for deg selv! Det går nemlig an å fortelle ting på en fin måte!!! Alle skal kunne spørre om det de vil uten å føle seg dumme!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Hun svarte jo bare på spørsmålet... Synst ikke det var så frekt jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå