Gå til innhold

blir gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt moden å alt er klart har jeg fått beskjed om,men får ikke rier uansett hva jeg prøver. med førstemann fikk jeg noe som skulle stoppe riene pga at det var tidlig i svangerskapet,hadde det helt likt med han som nå..det endte med at jeg gikk 3 uker over tiden til han ble så stor at han sprakk seg ut, var ingenting som klarte å gi meg rier.

nå sitter jeg her da med samme problemet igjen (fikk noe som stoppet riene, å nå er det ingenting som klarer å gi meg rier) jeg bare griner å griner, får telefoner hver dag av alle som lurer på om det har blitt noe fødsel osv, jeg er deprimert å klarer ikke være glad lenger.

vurderer å finne en strikkepinne å stikke hull på sekken så vannet går..

har spurt føden om hjelp, men fikk beskjed om at de ville ikke ha meg der, for jeg har diare..tusen takk til føden der, de gjør virkelig en bra jobb!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen kommer når den er klar! skjønner ikke stresset helt? og kan godt forstå de ikke vil ha deg inn dersom du har diare....

Skrevet

har høyrisikosvangerskap,så jeg skal dit for vanlige kontroller også,men det får jeg ikke.

har hatt rier siden uke 18, men nå kommer de ikke i det hele tatt, jeg er dritt lei å vil bare dø..orker ikke mer, er skikkelig deprimert..vil bare ikke mer.

å det at babyen kommer når den er klar er bare tull, for babyen har vert klar lenge..det var den sist gang også, å da var jeg 3 uker over tiden, i 3 uker prøvde de å sette i gang fødselen på sykehuset, men ikke de engang klarte å gi meg rier..

så jeg er sikker på at den babyen kommer ikke ut med mindre den blir like stor som sin bror å sprekker seg ut.

Skrevet

høres ikke særli kult ut nei.... men hva mener du med sprekker seg ut?!?!

Skrevet

han var så stor at sekken sprakk...magen min ble ikke større og fostervannmengden ble mindre, så skulle ta keisersnitt for å få han ut, men dagen før ble det for mye å sekken sprakk og alt kom ut i en helsikkens fart.

Skrevet

Hvor langt er du på vei nå, da?

Skrevet

er 39 uker i dag. babyen er målt til 15% over gjennomsnitt, min første var 16% over gjennomsnitt...så føler jeg havner i sykehussengen denne gangen også, med leger som skal prøve det ene og det andre og hele tiden skal utsette keisersnitt (noe jeg ikke vil ha heller, vil føde normalt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...