Gå til innhold

Sulten!!!!!!!!!!

Rypefest-2imagen sprekkferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 3 morgenen på rad at jeg våkner i 6-tiden og holder på å svelte i hjel. Jeg er ikke vant til slikt. Har tidligere vært anoretiker, og ikke hatt sultfølelse på 10 år. Godt det er noe positivt med å gå gravid.

Spiser en halv halvliters yoghurt, før jeg kjører gubben på jobb og spiser på nytt rundt 9. Dette er sikkert vanlig, men det er jo irriterende å våkne så tidlig når man har ferie og bare vil sove. Som gubben sier så er jeg i verdenstoppen når det gjelder soving, har et sovehjerte som mangler sidestykke.

Jaja, får fortsette å spise litt og håpe at spiren der nede blir fornøyd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også så utrolig sulten i 6-7 tiden om morgenen! Så nå sitter jeg her med min andre bolle med frokostblanding og så skal jeg rett i seng igjen, er jo ingenting å finne på så tidlig og om jeg skulle holde meg våken fra nå av så ville jeg sovna i 8 tiden i kveld;-)

Skrevet

Enig med deg! God morgen da.........

Skrevet

Det er jo som du sier bare fint. skulle ønske jeg også hadde det sånn. sliter skikkelig med å spise... I går lagde min samboer kjøtt middag med salat og kjempe godt tilbehør, syntes at alt bare smakte likt og at det var for mye salt her og der..Men han er jo super duper flink til å lage mat, så det er jo bare jeg som er litt skrullete om dagen.

Skrevet

Jeg var sånn tidligere i svangerskapet, men det har bedret seg nå. Nå er jeg nesten konstant sulten, men prøver å legge inn noe frukt og slikt i løpet av dagen. Regner med at kroppen krever det den skal ha av mat uten å gå for mye opp i vekt.

Heldig du er som har en mann som lager middag til deg. Her er nok det min jobb, så lenge jeg er hjemme hele dagen. I dag er det fiskepinner og pommes frites til middag, Enkelt og greit. Vi handler middag en dag i uken og planlegger hva vi skal spise slik at jeg ikke må gå å lure på hva vi skal ha. Det hjelper faktisk på appetitten å vite hva jeg skal spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...