Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 lillegutt har ikke sett pappan sin siden han var 4 månder.. og han er 7 månder når de ses igjen.. vil han huske pappan sin??? det gjør meg virklig vondt å tenke på.. må innrømme det kommer noen tårer når jeg tenker på det..
Northernlights Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Vet ikke om han husker han, for det er jo veldig tidlig i livet hans. Men det gode er vel at han får se han oftere etterpå? Hvor har han vært,da? Mange menn er stasjonert i Irak herifra,i flere måneder av gangen. Og da må man plukke opp fra der man var da man dro. Og knytte nye bånd.Sterkere =)
blond Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Nei, jeg tviler jeg på at pappan er husket. Han blir nok som en hvilken som helst fremmed. Ei venninne mente at babyen hennes kjente igjen faren på stemmen, men faren hadde i det tilfellet pratet med babyen nesten hver dag på telefonen.
så var vi 4 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Det er godt mulig han husker han. Martin husket pappaen sin med en gang han så han og smilte og ville til han umiddelbart. Men han så han ikke fra han var 6 til 8,5 mnd da.
BettyBoob Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 pappan til Seb har ikke sett ham siden 12 oktober.....da var han 7 mnd. Nå er han 16 mnd.... kjempetrist, men han bor på andre siden av verden dessverre tror det er liten sjangs for at gutten din kjenner igjen pappan sin. Men de blir jo fort kjent igjen
så var vi 4 Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 åh sorry, det var feil alder, måtte tenke litt og han var jo mye større enn din baby.
Dotten Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Tviler også på at han kjenner igjen pappan sin. Men har du vært flink å vise bilder o.l. (om han klarer å oppfatte det skikkelig), så kanskje? Ev. om du hadde hatt video-opptak e.l. så får han jo stemmen også! Men, det tar nok ikke lang tid får nye og gode bånd er knyttet, og jo større han blir, jo bedre husker han jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå