Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt har ikke sett pappan sin siden han var 4 månder.. og han er 7 månder når de ses igjen.. vil han huske pappan sin??? det gjør meg virklig vondt å tenke på.. må innrømme det kommer noen tårer når jeg tenker på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var trist...

Men hvorfor er det så lenge siden?

Dessverre tror jeg ikke han kommer til å huske faren sin da, men han blir nok fort varm i trøya:)

Skrevet

Ja,det er trist å tenke på og desverre må jeg nok si at jeg ikke tror at lillegutten husker pappa sin og har han begynt å bli redd for fremmede,ja,da kan det kanskje ta en liten stund før han blir varm i trøya igjen,men ikke så veldig lenge,skulle jeg tro.

Vet du når pappaen kommer hjem igjen??

Skrevet

Hva i alle dager for slags svar er dette å komme med?

Skrevet

Dette med pappa'n borte kjenner jeg godt til! Tips: Få pappa til å ta video av seg selv (de fleste digi-kameraer kan det) og emaile det til deg. Om det er bare ansiktet hans og han sier "(babys navn), hei, det er pappa!" og tuller og tøyser litt, så kan du spille det om og om igjen til ham på pc'n. Da K var bittelitt større tok vi videofilm av dem sammen (med videokamera), der pappaen leste bok med henne på fanget. Det var "barnetv" hver dag når han var borte, hun elsket det! Så bilder og videoer og telefonsamtaler (ha telefonen på høyttaler) er kjempeviktig når en forelder er borte!

Skrevet

Det var gode tips og få:-) Pappan her er borte i perioder og nå beg snuppa og bli litt skeptisk.

Han skal være borte i 3 uker nå snart så drar vi til syden 1 uke,før han igjen blir borte 4 uker.

Er det lenge nok til å "glemme"? Hun er 5mnd.

Skrevet

Skulle jo svare 1+1+1=4 og da....

Det går seg sikkert fort til,bare nærme seg forsiktig og være mye tilstede så går det nok bra. De er jo veldig tilpasningsdyktige de her småttingene.

Skjønner det må være trist,du ser jo det skjønne gullet hver dag og vet hva pappan går glipp av,men må bare gjøre det beste ut av situasjonen.

Skrevet

Oi det var lenge.... Har selv en mann som reiser på båt, men er da bare borte 4 uker om gangen, og hjemme 4 uker. Har gått bra til nå, gutten vår er snart 6 måneder.

Pappaen reiser ut igjen i morgen, og da blir det litt spennendes om det blir reaksjon når han kommer hjem igjen..

Har desverre ingen tips å komme med, men det en over her sa om videofilm og slikt var ikke dumt!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...