Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

krabbet?

lillegutt holder på.. regner med det er rett rundt hjørnet nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja er 10,5 mnd og krabber ikke på alle 4 enda. Han utvikler stadig teknikken med å komme seg fremover, men er ikke oppe på alle 4 enda.

Er treg han da.

Skrevet

min er 10, og krabber ikke enda, og tror egentlig ikke han kommer til å gjøre det, er så dreven på å åle seg :)

Skrevet

Gullgutten her begynte å åle seg litt over tre månder,han kom seg godt frem og trodde ikke at han kom til å begynne å krabbe,men der tok jeg feil.Han var rett rundt 7 månder da han begynte å krabbe og nå krabber han nesten hele tiden.Av og tli litt åling av gammel vane*ler*

Skrevet

nettopp startet å krabbe, men syntes det går litt tregt inni mellom så da åler han seg. Han er 9,5 mnd.

Skrevet

7mnd. Han begynte å krabbe bakover da han var 5mnd og brukte hele 2mnd. på å skjønne fremover! Men da han endelig skjønte det tok han helt av og han er kjempe flink og rask. Jeg tror at han kommer til å være sen til å gå siden han er en effektiv krabber og viser ingen tegn til å ha lyst til å gå.

Skrevet

Her er det ingen tegn til verken åling eller krabbing... Åler litt bakover da, men det er langt fra noe gøy... Men hopper/aker litt rundt på rumpa da, og der trivs ho kanongodt. Er 10mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...