Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Lever i partnerskap selv...kunne vært ok å "møte" andre....har ei tulle på 2 mnd...
-MtG- Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Hei på deg. Jeg er ikke lesbisk selv, men ble litt interessert i å høre litt mer. Hvis du vil fortelle da? Hvordan har dere fått til å få barn?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Vi er et lykkelig par som har holdt sammen i 14 år. Har ei tulle på 4 mnd som ble unnfaget på "naturlig måte" av en som ville hjelpe oss med barnløsheten. Han har ikke noe økonomisk ansvar for tulla vår, men vil følge opp ved å komme på besøk m.v. Vi krever ikke noe av han sånn sett. Vet ikke om jeg skal utlevere så mye her inne, det er jo rene heksejakten og jeg orker ikke provosere de som evt. har et snevert syn på kjernefamilien.
Renatii og prinsen Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Hei sann. Lever i partnerskap , å har en prins på9,5mnd.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Har 2 vennepar som lever i partnerskap....det ene paret har 2 nydelige små, det andre paret skal ha barn en gang i fremtiden )
Gjest ->>- Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Ja, men jeg har ikke for vane å møte folk fra dib uansett. Men kan anbefale deg (og eventuelle andre) homofile og barn-gruppa til LLH Oslo om dere bor i nærheten, og også Foreningen Partnerbarns mailingliste (partnerbarn.no dersom hjemmesida er oppe fortsatt).
Renatii og prinsen Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Hei anonym 00.47. Det er barselgruppe i oslo for lesbiske med barn. Bor du i oslo?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Hei Renatii! Så at du hadde en sønn som var nesten like gammel som snulla (hun er født 14. okt), så måtte kikke litt på bildene dine, og fikk litt oi-opplevelse av se ham sammen med den sauen/geita, for snulla har også sånn snoppy-lue, og den hadde hun på da hun besøkte et fjøs i sommer og møtte på noen sauer og geiter! Og ikke nok med det så var hun i fjøset sammen med et vennepar av barnefar som er lesbiske, og som nettopp har gifta seg og har planer om å få barn (enten på Storken eller vente til det blir lovlig i Norge), så passa litt til tråden her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå