maiiane Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 fikk akutt vondt i korsryggen å problemer med å puste. hjalp litt nå som e fikk en varme flakse. noen som vet å det er?
Tuppamor Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg får akutte smerter oppi ryggen når jeg bøyer meg og får da problemer med å puste. Ikke helt det samme kanskje, men da jeg var hos lege i går sa han ingenting på det...Men siden jeg har av og til vondt i halebeinet og lysken i tillegg så mummlet han noe i at det var bekkenløsning pågang. Men det var kanskje mest fordi sykehuset mente det kunne være sånn. Knøttet led ihvertfall ingen nød sa han. Vet ikke om dette hjalp deg, men det er nok ikke farlig. Men ring lege eller jordmor om du blir veldig bekymmret. Det er du som kjenner kroppen din best.
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Kan det være en kynner du har kjent. Får det slik når jeg går i oppoverbakker, og da er det bare å stoppe opp. Det kan jo være at kroppen forbereder seg tl en fremtidig fødsel,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå