Puserull:) Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hva synes dere om guttenavnet Levion? hvis vi får en sønn, vil typen at han skal hete det..
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Det er et veldig spesiellt navn. Har hørt det vært brukt som etternavn. Jeg syntes det er pent, men jeg trenger nok litt tid til å bli vannt med navnet. Det vil være veldig interessant å høre mer om hvor han har fått ideen til det navnet fra.
gladbaby Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Siden du spør og sikkert vil ha ærlige svar: Jeg likte det ikke!
Galskapens overhode Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Er et spesielt navn.. Men finner dt vanskelig å bestemme meg for hvordan det uttales.. Hvordan uttaler du det?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 jeg har aldri hørt det før. Synes at det var litt uvant bare! men ja, det var søtt!
Puserull:) Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 uttaler det med trykk på o`en, vanskelig å forklare.. faren er fra kosovo.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 syns det var fint navn men uvanlig var det ja. men hvis navnet kommer fra kosovo så forstår jeg det jo... er liksom mer "akseptert" å kalle barna for noe uvanlig når en av foreldrene er fra utlandet. men hadde nok syns det var noe spesielt hvis dere begge hadde vært norske...
Puserull:) Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2007 ja, synes det er litt uvant med sånne navn.. men han vil ikke ha norsk navn på ungen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå