Gå til innhold

noen som kan noe om horoskop??

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min er skorpion. noen som vil fortelle hva som er spesielt for skorpioner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken dato og hvilket kjønn?

Skrevet

sente deg PM

Skrevet

Går du inn på astro.com finner du gratishoroskop, samt kan du få satt opp personlig horoskop. Fin tidrøyte... :-)

Skrevet

Søren..det henger seg opp fullstendig her. Kan ikke se opp jeg fikk sendt deg. Vil du se om du mottok svaret?

Skrevet

takk :-) jeg skjeder meg :-)

Skrevet

fikk ikke noe PM månebarn

og KaMa den siden er på engelsk. jeg kan ikke det. vet du om noen på norsk?

Skrevet

Hmm..nei den nekter å sende svaret..Skal jeg bare kopiere det inn her eller? Uten din og babyens fødselsdato self.

Skrevet

jepp :-) tusen takk :-)

Skrevet

Nei, jeg vet dessverre ikke om noen sider på norsk... Men kan google litt.. :-)

Skrevet

takk KaMa :-)

Skrevet

Hei!

Er bare hobby-interessert av slikt, men utfra det jeg har lest og erfart så er følgende felles for skorpionen:

- De kan være ganske skeptiske mot nye mennesker, og ha stor tro på sin evne til å danne korrekt førsteinntrykk ;). Men de kan virke svært åpne når de først blir godt kjent med noen. Likevel snakker de sjelden om hvordan de virkelig har det inni seg. De skjuler mye også for sin kjære/ektefelle, og kan ha en tendens til å overaktivisere seg selv i jobb/trening når livet blir for tungt. Enkelte skorpioner kan være svært hevnopptatte, og se verden i svart/hvitt når noe intreffer.

Både kvinner og menn har en sterk indre følelsesverden, med mye lidenskap og drømmer. De kan ha tendenser til å lagre stress, og få perioder med depresjoner og/eller merkelige forbigående sjeldne sykdommer(utløst av emosjonelt stress), og bør derfor alltid passe på å kommunisere sin indre verden til andre, for å unngå dette.

Skorpioner er svært lojale, og svært arbeidssomme. De er også veldig sosialt dyktige, selv om de ikke alltid klarer å se hvorfor de tiltrekker seg mennesker selv :). Harmoniske skorpioner bruker "brodden" sin humoristisk, med spisse morsomheter som ikke går over grensen til ondskapsfulle. De er dessverre ikke allltid så selvironiske, da de har tendenser til å ta ting som kan misforståes ille opp/litt for personlig. Da kan de i sitt indre være lei seg i lang tid etterpå, uten å ta det opp med den som ytret det.

- Siden sønnen din er født i slutten av tegnet tilhører han den mest stabile skorpionen, som bruker humor bevisst til å klare seg godt i livet.

Han kan fremstå som noe sjenert, men vil nok lett få venner. Han vil mest sannsynlig ha et ekstra stort behov for mentale utfordinger som puslespill, oppgaver osv, og et større behov enn andre barn for trygghet i form av kroppskontakt. Han vil nok som skorpioner flest flørte svært mye som voksen, men knytte seg nært til den han forelsker seg i. En felle for skorpiongutter er skillet mellom sex og kjærlighet, det kan ofte bli litt vanskelig for dem å skille følelsen av begjær fra følelsen av forelskelse.

Kvinner født i slutten av oktober er de som ofte passer best til den klassiske skorpionen med sine gode/dårlige sider. De har et godt hjerte, og er oppriktig opptatt av sine nærmestes ve og vel- og kan iblant nesten sette for mye inn i andres smerte. Men de er ikke alltid like opptatt av hva som skjer med andre utenfor sin egen krets, og lar gjerne ikke hvem som helst slippe inn på seg personlig.

De er på et vis ganske konservative, selv om det sjelden er synlig ved første øyekast. De har ofte svært høye idealer/standarder de strekker seg etter, og må passe på seg selv for å unngå å slite seg ut...

Skrevet

Jeg ser at den linken gir en generell beskrivelse av et stjernetegn. Skal du egentlig kunne danne deg et ordentlig bilde av tassen din (!) så bør horoskopet ta høyde for en rekke momenter, som de forskjellige planetenes plassering. Dette er det garantert mange andre her inne som vet mye mer om enn meg. Litt trøtt for googling, men du fikk da muligens en viss anelse om hvordan selve stjernetegnet er...?

Skrevet

morsomt hvor bra det passer.. hihi.

jeg har fått høre at når en skorpion blir født så dør ofte en i nær familie eller venn innen 1 år før eller etter.

har dere også hørt det?

Skrevet

Har hørt det, men har også hørt varianten om at et barns fødsel alltid bringer en annens død, og tror vel ikke helt på noen av delene...

Stemte det for deres del da?

Skrevet

vi er 3 som er skorpioner i familien og det stemmer for de 2 første. så jeg venter litt på at noe skal skje... hehe..

2 av 3 er ganske mye

Skrevet

Hmm..litt ekkel å tenke på da ja. Får håpe ingenting skjer :).

Skrevet

nei, det går nok bra. er ikke så mange igjen og ta av :P

og ingen som er inni naturlig død alder.

bare så rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...