Gå til innhold

Bare vi som ikke har flatskjerm-tv?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inntil i går kveld kunne jeg ha svart at vi heller ikke hadde flatskjerm, men dengang ei. Arvetvn vår røyk for ca et år siden, og som en midlertidig løsning (siden vi ikke hadde råd til å kjøpe en skikkelig flatskjerm da) kjøpte vi en superbillig 20" mtp å ha den på soverommet senere når go'tvn kom. Men så forsvant bildet på 20" og den sa plutselig bare "opptattlyditlf", og gubbens respons på det var "kvitteringen? nei den har jeg IKKKKKKKE sett, vi må nok kjøpe ny" med glimt i øyet. Så da ble det tv til oss som bursdagspresang til ham... Men kan ikke si jeg er så enormt imponert av disse LCD greiene. Ja jeg slipper plutselig å ha briller på meg når jeg ser på, men likevel... Og bedre enn 20" fra Obs! er den jo ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke enda, men det er ikke lenge til vi får en! Har snakka om det leeeenge, kanskje vi kjøper i morgen....

Skrevet

Vi har ikke...

Skrevet

vi har flatskjerm.. syntes ikke bildet er så dårlig på den jeg men.. det spørs vel helt hvordan tv og hvor mye penger man legger i det og tenker jeg...

Skrevet

Vi har også tjukkasTV. Kjempebra bildekvalitet på det - faktisk kommenterer folk som kommer på besøk at "oi - det var bra TV bilde" :-) og vi gidder ikke kjøpe flatskjermTV før bildekvaliteten på flate TVer til en noenlunde lav pris kan måle seg med bildekvaliteten på vårt 28" 100 MHZ billedrørsTV :-)

Skrevet

joda, det er 5 års garanti, men det hjelper fint lite når JVC har sluttet å produsere den superbra tv'n vår fordi folk heller vil ha dårligere flatskjermer...hmpf!

Vi har 32" widescreen osv, ja... 100htz eller hva pokker det nå heter hihiii Ihvertfall det beste vi kunne få da. Gubben er helt vill etter alt sånt, så kun det beste var godt nok og hadde akkurat arva. Men ihvertfall; ikke engang han vil ha flatskjerm så lenge bildet er dårligere!!! Åååå... Jeg bryr meg midt i et visst sted... Ikke trenger vi større tv heller, for sitter ikke så langt unna. Og plassbesparende er det jo heller ikke så lenge stereo/tvbenken må stå der likevel... Der er jo dvd-opptaker, forsterker, 4(!!!) spillkonsoller osv osv plassert. Mellom kjempehøyttalerene... *sukk*

Synes det er kjedelig å betale masse mellomlegg for en tv jeg ikke vil ha som er dårligere!

og forresten, det er plasma som er dårligere enn LCD...ikke omvendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...