Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 1.60 her...og synes det er for trangt. Har en sambo som breier seg ut når han sover...så samsoving med baby er risikosport her (dvs umulig). Har lyst på en 2 m bred seng, jeg...men sambo mener det er veldig stort...lett for han å si som sover som et barn i sin "uskyldige ben og armer til alle kanter" stil.....
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 1.80, veldig fornøyd med det altså!!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 1.50, alt for lite. Skal kjøpe ny seng i august! 1.80, here we come!
*1+1=2 små* Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 180 her også! Men sover ofte hos svigers som har 150 senger...min kjære er også en av de som sover "alene" i senga:P men han er enig i at man sover bedre i en stor seng!
Ikkelektuell Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Vi har 1.50! Hvilken farge liker dere best å ha på sengetøyet da? Jeg liker lavendelblått, men sambo er mest glad i beige, så det krangler vi en del om. Hvor store er dynene deres, forresten? Vi har en stor og en vanlig, slik at vi kan bytte når vi har lyst. Kjempepraktisk! Ja, dere, mulighetene i soveromsinteriørets verden er uendelige, uendelige sier jeg! Noe så spennende, altså!!
*1+1=2 små* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 en som er irritert eller? herregud, ikke svar på tråden om du ikke har noe å si.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 vi har 120 =S og det er IKKE å anbefale... hehe (ikke rart det blir unge på oss;) Men nå har vi endelig kjøpt 180, og GLEDER meg til å begynne å bruke den!!! Må bare flytte først =S
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Det anbefales å ikke drive med samsoving med babyer. Øker faren for krybbedød. Ville ikke hatt babyen min til å sove sammen med oss selv om vi har god plass i en seng som er 180 =)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Hva er det med deg da Jeab? Hr du en dårlig dag eller? Teit svar fra deg...
Serial mom Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Dama(HI) la seg laglig til for hogg da,dette er kranglesida,in case you forgot! Må nesten regne med sånn her inne,da det hersker lovløse tilstander her,he-he;-p
Ikkelektuell Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har hatt en strålende dag, takk som spør :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 Ja, uendelig spennende! For tiden morer jeg meg med å ligge litt på langs og litt på tvers (vi har 180-seng, så det lar seg gjøre), bytte mellom sommer- og vinterdyner, og ha umakne dynetrekk til meg og mannen (og helst i farger som ikke matcher, grøss og gru!). Soverom er gøy, og jeg har forslag til utallige, morsomme interiørtråder, selv om det nok blir vanskelig å lage en som er like spennende og morsom som denne tråden.
Ikkelektuell Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk, anonym 06:08! Nå fikk jeg noen tips til hvordan jeg kan gjøre soveroms-hverdagen ENDA litt mer gøyal! Vent til sambo får høre dette. Etter fødselen har han virkelig vært tålmodig i sengen, men nå kan moroa endelig begynne!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 Heisann.... Det som ikke går i bredden får dere ta i høyden Det er alltid godt å ligge behagelig... En stor seng med god plass.... Kan anbefale 180... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå