Gå til innhold

hvor brede dobbeltsenger har dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

1.60 her...og synes det er for trangt. Har en sambo som breier seg ut når han sover...så samsoving med baby er risikosport her (dvs umulig). Har lyst på en 2 m bred seng, jeg...men sambo mener det er veldig stort...lett for han å si som sover som et barn i sin "uskyldige ben og armer til alle kanter" stil.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe kjenner til den der =) På besøk hos våre foreldre er sengene 120 og 150, og ingenting er så godt som å komme hjem til 180 =)

Skrevet

he,he kjenner problemet...! Vi har 150cm-seng, og jaaaaaa ønsker meg king size! Nå har snuppa vår begynt å klatre oppi til oss på morgenen for å leke og herje og lillesøster vil også gjerne oppi, så da blir det trangt, ja...!

Skrevet

150 her og skulle gjerne hatt mere plass.. Desverre er sambo så "innpåsliten" om natta at jeg ender opp på kanten med han tett bak uansett hvor stor senga er.. Jeg liker å sove i fred, men det er ikke så lett med kosesyk mann :)

Skrevet

180, nytter ikke med mindre!

Skrevet

180 her, men dobbeltdyne. Så dyna jobber jo litt mot sengas størrelse for å si det sånn

Skrevet

Vi har også 1.80 og dobbeltdyne!! Men vi ligger alltid tett inntil hverandre, så kunne i bunn og grunn hatt en mindre seng!

Skrevet

Sengen her er breeeed, 1.80 eller 2 meter. SÅpass må det være for at vi skal sove godt begge to, og det skal være plass når snuppa ligger der også!

 

På hytta er det 1.50 seng, blir litt trangt med 3 stk oppi der ja!

Skrevet

1.80 x 2.00 her. Mannen min er 185 lang, så hen trenger litt lengde på sengen.

Skrevet

Det er nå vanlig at sengene er 2 meter lang.

 

Vi har 150 seng, men ville helst hatt 180X220 (om det finnes da). Mannen min er over 1.90 høy, så han ligger på skrå i senga for å få plass til beina, derav mindre plass til meg!

Skrevet

Vi har bare 1,40 vi:) Det går bra det. Mannen min e rogså 1,90 høy og han ligger med beina litt utenfor senga, det er det han liker:)

 

Vår lille nekter å ligge i ro i senga vår, han skal bare turne, så vi trenger ikke noe ekstra plass til ham med det første:)

Skrevet

Vi har 1.80 og kunne ikke vært uten så stor seng,det er deilig. Blir litt samsoving og da er det godt med plass.

Skrevet

150, og er trangt, ja. Sambo velter seg rundt i senga om natta, så skulle gjeeerne hatt 210. Hvor får du tak i det?

Skrevet

Vår er kjøpt hos Madrassmesteren i Stavanger. Trodde alle sengebutikker hadde det?

Skrevet

vi har 1.60 og dobbel dyne. Funker helt fint.

Skrevet

Magnus sin mamma.....210 bred seng?? Heldiggris ;o) Vi har til nød plass til 2.00, men alt er bedre enn den 1.60 sengen vi har idag....den var veldig fin da jeg var singel....men så møtte jeg jo en natt-akrobat..hehe....så nå skal vi ha ny!!!

Skrevet

210? Finns det?! Oi, da skal vi ha det neste gang vi kjøper ny seng! Jeg som trodde at vår seng var bred...

Skrevet

2 m her. Deilig med god plass! Vi kan breie oss begge to;)

Skrevet

Ja, den er 210, og den er diger! :-) Både jeg og sambo liker å boltre oss litt og nå når vi har fått lillemann er det ennå bedre. Til og med god plass til to barn i den :-)

Skrevet

150cm, og det er litt lite ja... Men det er ikke vår seng, og inntil vi får råd får vi bare ha denne her... Men vil gjerne ha 180 eller 2x2 m seng...

Skrevet

Dobbeltsenga er 180x210 og det er bare vi to som sover der. Barna sover i egne senger.

Og vi krangler om plassen.. Burde vel hatt en hver kanskje hehe

Skrevet

KOmmer ikke barna deres inn til dere av og til for å kose?? :) Det var det jeg tenkte på...hehe, mener ikke at barna skal sove fast i vår seng!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...