Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 1.60 her...og synes det er for trangt. Har en sambo som breier seg ut når han sover...så samsoving med baby er risikosport her (dvs umulig). Har lyst på en 2 m bred seng, jeg...men sambo mener det er veldig stort...lett for han å si som sover som et barn i sin "uskyldige ben og armer til alle kanter" stil.....
Koala *g07* Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hehehe kjenner til den der =) På besøk hos våre foreldre er sengene 120 og 150, og ingenting er så godt som å komme hjem til 180 =)
SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 he,he kjenner problemet...! Vi har 150cm-seng, og jaaaaaa ønsker meg king size! Nå har snuppa vår begynt å klatre oppi til oss på morgenen for å leke og herje og lillesøster vil også gjerne oppi, så da blir det trangt, ja...!
Helene <3 Sarah Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 150 her og skulle gjerne hatt mere plass.. Desverre er sambo så "innpåsliten" om natta at jeg ender opp på kanten med han tett bak uansett hvor stor senga er.. Jeg liker å sove i fred, men det er ikke så lett med kosesyk mann
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 180 her, men dobbeltdyne. Så dyna jobber jo litt mot sengas størrelse for å si det sånn
uuups:) Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Vi har også 1.80 og dobbeltdyne!! Men vi ligger alltid tett inntil hverandre, så kunne i bunn og grunn hatt en mindre seng!
Milletrille Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Sengen her er breeeed, 1.80 eller 2 meter. SÅpass må det være for at vi skal sove godt begge to, og det skal være plass når snuppa ligger der også! På hytta er det 1.50 seng, blir litt trangt med 3 stk oppi der ja!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 1.80 x 2.00 her. Mannen min er 185 lang, så hen trenger litt lengde på sengen.
manonym Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Det er nå vanlig at sengene er 2 meter lang. Vi har 150 seng, men ville helst hatt 180X220 (om det finnes da). Mannen min er over 1.90 høy, så han ligger på skrå i senga for å få plass til beina, derav mindre plass til meg!
meg & to små vampyrer Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Vi har bare 1,40 vi:) Det går bra det. Mannen min e rogså 1,90 høy og han ligger med beina litt utenfor senga, det er det han liker:) Vår lille nekter å ligge i ro i senga vår, han skal bare turne, så vi trenger ikke noe ekstra plass til ham med det første:)
Mamsen til Silje Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Vi har 1.80 og kunne ikke vært uten så stor seng,det er deilig. Blir litt samsoving og da er det godt med plass.
Honningmelon Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 150, og er trangt, ja. Sambo velter seg rundt i senga om natta, så skulle gjeeerne hatt 210. Hvor får du tak i det?
Mamman til M&E Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 Vår er kjøpt hos Madrassmesteren i Stavanger. Trodde alle sengebutikker hadde det?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #17 Skrevet 24. juli 2007 vi har 1.60 og dobbel dyne. Funker helt fint.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 24. juli 2007 #18 Skrevet 24. juli 2007 Magnus sin mamma.....210 bred seng?? Heldiggris ;o) Vi har til nød plass til 2.00, men alt er bedre enn den 1.60 sengen vi har idag....den var veldig fin da jeg var singel....men så møtte jeg jo en natt-akrobat..hehe....så nå skal vi ha ny!!!
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 #19 Skrevet 24. juli 2007 210? Finns det?! Oi, da skal vi ha det neste gang vi kjøper ny seng! Jeg som trodde at vår seng var bred...
mammantilverdensbestebarn Skrevet 24. juli 2007 #20 Skrevet 24. juli 2007 2 m her. Deilig med god plass! Vi kan breie oss begge to;)
Mamman til M&E Skrevet 24. juli 2007 #22 Skrevet 24. juli 2007 Ja, den er 210, og den er diger! :-) Både jeg og sambo liker å boltre oss litt og nå når vi har fått lillemann er det ennå bedre. Til og med god plass til to barn i den :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 24. juli 2007 #23 Skrevet 24. juli 2007 150cm, og det er litt lite ja... Men det er ikke vår seng, og inntil vi får råd får vi bare ha denne her... Men vil gjerne ha 180 eller 2x2 m seng...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #24 Skrevet 24. juli 2007 Dobbeltsenga er 180x210 og det er bare vi to som sover der. Barna sover i egne senger. Og vi krangler om plassen.. Burde vel hatt en hver kanskje hehe
Mamman til M&E Skrevet 24. juli 2007 #25 Skrevet 24. juli 2007 KOmmer ikke barna deres inn til dere av og til for å kose?? Det var det jeg tenkte på...hehe, mener ikke at barna skal sove fast i vår seng!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå