Gå til innhold

Misjonærstilling og stor mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koser meg med sengeaktiviteter om dagen, men vi trives fortsatt best i den gode gamle misjonærstillingen.. Problemet er bare at jeg nå begynner å bli litt bekymret for han lille i magen når vi driver på! D kan jo bli litt tungt når to store mager krasjer i sammen! (he, he...)Jeg har ca en mnd igjen til termin.. Noen flere som drister seg til denne stillingen, eller bør vi legge denne på is inntill videre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det fint ennå... ei veka igjen til termin ;0)

Skrevet

Her i gården er sambo så livredd for at han skal klemme sin lille gutt i magen min, at her bruker vi heller fantasien til noe annet...jeg har 10 uker igjen, så det blir lenge til misjonærstillingen er tilbake. Men det er jo bare å bruke fantasien. Bak fra er en god variant vi bruker...

Skrevet

Babyen har det sikkert fint den, det er vel mest tarmene og lungene dine som må gi etter.

Mannen min hoppet elegant over misjonærstillingen helt av seg selv sist. Jeg minner vel mest om en basketball/saccosekk forfra... Bakfra ser jeg vel mer ut som mitt godt gamle meg...

Skrevet

Legg en pute under rumpa så får du "bikket" magen oppover, da blir den ikke så i veien...Men det er ikke så lett å puste da;) Her har også misjonären värt et problem i en god del uker alt, men med pute er det iallefall gjennomförbart.

Skrevet

Jepp, pute under rompa samtidig som at sambo hviler det meste av vekta på armene, da går det så fint så ;) Og hvem trenger vel å puste så lenge man får seg litt!??!

Skrevet

ikkeno problem her, men sambis er mer oppreist/tilbakelent når vi gyver løs i den stillingen. Gleder meg til magen er borte så han faktisk kan ligge oppå meg igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...