Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Han liker ikke å leke alene i et rom. Han må hele tiden følge etter meg. Helt siden vi flyttet inn i en ny leilighet, har han fulgt etter meg hele tiden. Det er nå over 1 år siden vi flyttet, og ennå ser det ut som han er utrygg. F.eks. når vi kommer hjem fra skolen og bhg, så skal jeg lage mat. Mannen min pleier å jobbe sent, så han er ikke hjemme før maten står på bordet. Så hverdag når vi kommer hjem, så sitter vi alltid i 5 min. og slapper av før jeg begynner å lage middag. Sønnen min pleier som oftes å begynne å leke med lekene sine. Men når jeg flytter over til kjøkkenet, tar han lekene sine og følge etter. Skal jeg bare en kort tur inn på badet for å hente noe, kommer han etter med lekene. Det er som om han ikke kan være alene i et rom. Sånn er det i helgene også....når vi begge er hjemme med han. Han følger etter oss overalt, uansett hvor vi skal eller hvor lenge. Bare vi skal hente noe, sope han opp alle lekene og følge etter. Merkelig. Føler han seg utrygg for noe? Jeg skjønner det bare ikke helt.
cherry coke Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Kanskje han bare er selskapssyk? Jenta mi er litt på samme måten, ekstremt sosial, og ser helst at det er folk rundt henne hele tiden.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 He he...nei...ikke før jeg er ferdig med studiet. Så kanskje....få se det an da. Men det virker ikke som han er ensom. Han leker fint alene på gulvet. Det er bare det at han kan ikke sitte 2 sek. og leke for eks. i stua mens jeg går for å hente noe. Slitsomt. Vi har begge snublet over han, fordi han er så kjapp med å følge etter oss at vi ikke rekker å se han før vi snur oss og snubler over han. Eller alle de gangene vi har tråkket på lekene hans....AU!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå