cherry coke Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Noen som har hatt suksess med det? Har innmari lyst å prøve, men bare om det er helt ufarlig og funker. Vet at det som er det beste er å spise sundt å trene, men spisinga er greit, men får rett og slett ikke anledning til å trene på en stund. Er ikke overvektig, men kunne godt tnke meg å å ned 4 kg+-
grå :) Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 skal du ha reductil eller xenical så må du ha en bmi på over 30 eller fra 28 med tilleggssykdommer. og nei de er ikke ufarlige og nei det er ikke sikekrt de funker
cherry coke Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Slankepiller hørtes fælt ut! Jeg mener saker og ting man kan få på helsekosten, som feks eplecideredikk og lignende...
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 det finnes en type "slankepiller" man får kjøpt på postordre som heter reduxin. produsenten heter nuform. det stod at den blokkerer for opptaket av stivelse og kalorier fra maten.. men om den funker det vet jeg ikke..
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 eplecidereddik har jeg prøvd. jeg går ikke ned i vekt av de. men får kanskje litt mindre søtsug... så lenge jeg klarer å holde meg helt borte fra godteri da, har jeg smakt en bit er den dagen ødelagt i forhold til søtsuget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå