♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg er ikke sånn konstant redd, men når denne redselen griper meg, angrer jeg bittert på dette...Men når det går over igjen så kjenner jeg ingen redsel i d hele tatt... Flere som har sånn fødselsangst??
...Misa Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ja jeg kjenner meg godt igjen i dette, og tror vel ikke vi er alene om det heller (... i den grad det er en trøst, men det er det jo innimellom da) Kommer i perioder for min del, og kan være ganske lammende når det først slår inn over meg.. nå har heldigvis situasjonen blitt sånn at jeg er superklar for å få møte den lille som bor i magen min (UL-terminen var i går!), og det har på en måte fortrengt mesteparten av angsten min tror jeg. Men uansett; poenget mitt var å si at du ikke er alene om å ha de tankene du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå