Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Ser i profilen din at du ikke kan stave... Det heter skjemmes og skjerpe seg, ikke sjemmes og sjerpe seg.. =) Just so you know!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Oki?? Du bare måtte legge dette ut her?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 So what!!!! 2 feil er da ikke noe å sjemmes :-):-):-):-):-) OVER!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 HI her: Ville bare gjøre henne oppmerksom på det! Når jeg ser slike stavefeil, så tenker jeg at de ikke er flinke på skolen, og kobler deretter dette med at de ikke er så smarte i hodet.
KaMa Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 ..og når jeg leser sånne innlegg som dette her, signert anonym, så tenker jeg at dette er en veik person uten menneskelig innsikt. Kan du gjøre noe med det, sånn at du passer inn i mine kriterier for hvordan jeg ønsker menneskeheten skal være? Regner med det er en smal sak, siden det åpenbart er ønskelig med kritikk, slik at vi kan tilfredstille hverandres krav til hvordan vi skal fremstå på dette nettforumet.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Hva med å sende henne en pm istedenfor, hvis det plager deg sånn? Eller syns du det er pinlig for da må du stå frem med nick?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 He, he...! Og DET snakker du om, anonym 01:25?!?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå