Gå til innhold

Sånn er det bare! (Nicket)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i profilen din at du ikke kan stave...

Det heter skjemmes og skjerpe seg, ikke sjemmes og sjerpe seg.. =)

Just so you know!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki??

Du bare måtte legge dette ut her?

Skrevet

So what!!!!

 

2 feil er da ikke noe å sjemmes :-):-):-):-):-) OVER!!!!!

Skrevet

HI her:

Ville bare gjøre henne oppmerksom på det!

Når jeg ser slike stavefeil, så tenker jeg at de ikke er flinke på skolen, og kobler deretter dette med at de ikke er så smarte i hodet.

Skrevet

..og når jeg leser sånne innlegg som dette her, signert anonym, så tenker jeg at dette er en veik person uten menneskelig innsikt.

Kan du gjøre noe med det, sånn at du passer inn i mine kriterier for hvordan jeg ønsker menneskeheten skal være?

Regner med det er en smal sak, siden det åpenbart er ønskelig med kritikk, slik at vi kan tilfredstille hverandres krav til hvordan vi skal fremstå på dette nettforumet.

Skrevet

Hva med å sende henne en pm istedenfor, hvis det plager deg sånn?

Eller syns du det er pinlig for da må du stå frem med nick?

Skrevet

He, he...! Og DET snakker du om, anonym 01:25?!??

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...