linenr2 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 lurer på om man må ha me urinprøve når man skal t ordinær ultralyd?? ikke bare bare å vite når man aldri har vært gjennom dette før
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hvis du er med i den norske mor og barn undersøkelsen, ønsker de det. men det er ikke normalt nei.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 neida, på ul skal du ikke ha med urinprøve=)
pandabjørn Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Jeg går fast hos jm 1 gang i mnd og jeg har med urinprøve hver gang...også når jeg jeg skal ha ul..... hadde med urinprøve i dag og det var jammen bra for den viste at jeg har uvi så nå må jeg gå på piller i en uke det er jo bedre å ta med en liten flaske formye enn ikke ha med i det hele tatt tilfelle hun spørr.. synes det er teit at det ikke er sånt over alt at man har med urinprøve når man er hos jm eller lege.... er jo mye annet de måler også ikke bare uvi men sukker i urin bla.....
petite fleur Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Du skal ikke ha med urinprøve nei. Kos deg på ul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå