Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hva skjedde m purka? Har hun født? MED epidural?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 latterlig innlegg... skjønner godt du valgte å være anonym.. patetisk!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 var bare morsomt ment, men greit - jeg trekker det tilbake. Men HAR hun født eller?????
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Det må hun jo nå, hun skulle jo settes i gang sist mandag, og jeg har ikke sett henne her siden søndagen før tror jeg,
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 hehehe, synes den var morsom jeg HI. tror ikke hun har vært her så lenge at hun vet hvem nøffemor er.. hehe
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 jeg vet hvem hun er veldig godt altså, og har irritert meg grønn på henne og ser spøken, har jo selv også lurt på hvor hun er blitt av men ettersom det har vært så mye "styr" for å få henne ut herfra så er det liksom ikke noe behov for å "fiske" henne tilbake... har vært godt å slippe de innleggene og svarene som kom fra henne.. men vi legger den dø.. ikke noe vits å bruke mer energi på denne diskusjonen.. :D
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Hvis hun har født så forsvinner hun vel herfra uansett... men ER jo nyskjerrig på fødselshistorien. Kan liksom se for meg hva den vil handle om. smerte smerte smerte smerte
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 +oppkast og leger som ikke forstår henne!! Sorry måtte bare slenge meg på kunne ikke dy meg. Men er så ond å feig at jeg må være anonym!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå