Gå til innhold

når reise på føden egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt regelmessige rier siden kl 7.30 i morges...et par ganger har d stoppet opp i 20 min, ellers så har d gått konstant...

ringte opp kl 19, da var jeg nede i 6 min fra en rie startet til den neste...varte i 1,5 min...fikk da beskjed om å vente til de var enda vondere og hyppigere...

Nå kommer de hvert 4-5 min og varer nesten to min...har også kommet blodblandet slim...Ville dere ringt opp igjen?? Liker ikke å mase liksom, men begynner å bli dønn sliten nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Svigerinnen min reiste inn da det var 5 min fra en rie begynte til neste begynte. Da gikk det 40 min så var ungen ute... hun ventet litt i lengste laget. Kan du ikke ta en telefon da? Viktig du føler deg trygg.

Lykke til ;)

I morgen er du antagelig mamma :)

Skrevet

Bor du langt vekke frå sjukehuset? Hadde ringt opp igjen nå...

Skrevet

Bor ikke så langt unna heldigvis...

Får ta en tlf til...tenkte å kjøre en tur og, for å se om de kommer enda hyppigere...og da kjører vi i retning føden i allefall...

Takk for svar :)

Skrevet

ville ringt!! Hadde det også sånn, rier som kom og gikk hele dagen, fikk blodblandet slim og vannet gikk rett etter at jeg hadde ringt og fått beksj om å vente. Ringte igjen og fikk komme inn da!

LYKKE TIL!

Skrevet

Så spennende - nå kommer sikkert babyen snart!! Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...