PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har hatt regelmessige rier siden kl 7.30 i morges...et par ganger har d stoppet opp i 20 min, ellers så har d gått konstant... ringte opp kl 19, da var jeg nede i 6 min fra en rie startet til den neste...varte i 1,5 min...fikk da beskjed om å vente til de var enda vondere og hyppigere... Nå kommer de hvert 4-5 min og varer nesten to min...har også kommet blodblandet slim...Ville dere ringt opp igjen?? Liker ikke å mase liksom, men begynner å bli dønn sliten nå...
Gjest Ut på tur Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Svigerinnen min reiste inn da det var 5 min fra en rie begynte til neste begynte. Da gikk det 40 min så var ungen ute... hun ventet litt i lengste laget. Kan du ikke ta en telefon da? Viktig du føler deg trygg. Lykke til I morgen er du antagelig mamma
Mammaaaaaa Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Bor du langt vekke frå sjukehuset? Hadde ringt opp igjen nå...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 Bor ikke så langt unna heldigvis... Får ta en tlf til...tenkte å kjøre en tur og, for å se om de kommer enda hyppigere...og da kjører vi i retning føden i allefall... Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 ville ringt!! Hadde det også sånn, rier som kom og gikk hele dagen, fikk blodblandet slim og vannet gikk rett etter at jeg hadde ringt og fått beksj om å vente. Ringte igjen og fikk komme inn da! LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Så spennende - nå kommer sikkert babyen snart!! Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå