Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Frøkna fyller 1 år (juhu!!) om 11 dager og jeg synes jo liksom hun må få noe kake aktig noe! Vil helst holde henne unna altfor mye sukker foreløpig. Dette er jo seff mest for vår del, bilder o.l. og et sted må vi jo sette lyset. Hun skjønner jo ikke at hun har bursdag, og hadde sikkert blitt fornøyd med hva som helst. Sååååå.... er det noen av dere som har gode tips til hva jeg kan lage??
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 ville nå laget en bløtekake jeg da.. får heller la henne få bare en liten smak og gi henne noe annet.... ser ikke poenget med å ikke la de få litt kake på bursdagen sin jeg.. blir litt vel hysteri for meg... sånn jeg ser det er det alt det andre de spiser som er viktig å være nøye med, ikke m de får litt kake med krem på en sjelden gang i bursdag... men for all del. du må jo gjøre som du vil.. men jeg har ikke et enneste forslag til noe annet som kan brukes for å ha bilder i albummet av lysblåsing på 1 årsdagen..
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Er i grunnen ikke så hysterisk, men vi skal ha tre dagers feiring med forskjellige grupper mennesker, så det blir litt overkill med kake tre dager på rad. Mannen min er den strenge når det kommer til maten her i huset! hehe
grå :) Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 tja, gjærbakst av noe slag da. muffins. kan jo be til middag for variasjonen sin skyld kanskje
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 da ville jeg valgt kake den ene dagen, og ta masse bilder da! også kan du servere restene av den sammen med noe annet godt andre dagen, og kanskje noe helt annet siste dagen... hva med litt lettvind mat og is til dessert??
Herkules Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 du kan du ikke bare ta å dandere masse barberskum på et fat og sette lys i ! Kun for bildene mener jeg:) hihi Nei men du kan jo ta masse frukt i litt gele og lage i en liten form Det kan jo bli dekorativt og godt og sunt. O elsker rips foresten Rare gutten sitron og sure rips er snadder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå