Gå til innhold

Barneromsvinduet oppe om natten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barneromsvinduet oppe om natten? Vi har barnerommet på bakke nivået og tør derfor ikke ha det oppe om natten. Men i dag er det så varmt her at jeg vurderer å ha det delvis oppe. Er det trygt å ha det i lås? Dvs. ta ned dette håndtaket før jeg drar vinduet helt igjen.

Er jo redd noen skal komme inn...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, om det er varmt ute så har vi det oppe. Har det også på bakkeplan, men vi har hund og, så han skal nok få sagt fra dersom det kommer noen :) Tror det skal gå bra jeg. Vi hadde det oppe når hunden var på ferie og, tror underbevisstheten din hører det om det skjer noe med/hos barna dine :)

Skrevet

jeg har vinduene åpne på alle soverom om natta jeg.. men har det jo i luftestilling. skal litt til for at noen skal komme inn da altså...............

Skrevet

vi har for øvrig bare 1 etg på huset da.. så alt er på bakkeplan..

Skrevet

Kjøp en "lås" på Jernia. Det skulle være trygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...