Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har dere barneromsvinduet oppe om natten? Vi har barnerommet på bakke nivået og tør derfor ikke ha det oppe om natten. Men i dag er det så varmt her at jeg vurderer å ha det delvis oppe. Er det trygt å ha det i lås? Dvs. ta ned dette håndtaket før jeg drar vinduet helt igjen. Er jo redd noen skal komme inn...
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Ja, om det er varmt ute så har vi det oppe. Har det også på bakkeplan, men vi har hund og, så han skal nok få sagt fra dersom det kommer noen Tror det skal gå bra jeg. Vi hadde det oppe når hunden var på ferie og, tror underbevisstheten din hører det om det skjer noe med/hos barna dine
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 jeg har vinduene åpne på alle soverom om natta jeg.. men har det jo i luftestilling. skal litt til for at noen skal komme inn da altså...............
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 vi har for øvrig bare 1 etg på huset da.. så alt er på bakkeplan..
Odine! Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Kjøp en "lås" på Jernia. Det skulle være trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå