Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 ..myggnett(himmel) til seng fra Ikea? Kjøpte sånn til babyen min, og d blei så praktisk og koselig!.. Helt til vi oppdaga at han (9mnd) tar tak i nettet og drar det inn i senga og surrer seg fast!.. Sukk, nå tør jeg ikke bruke den slik den er.. Noen ideer om hvordan lage den mer barnevennlig, erfaringer? Tenkte evt på å klippe den av der sengebunnen hans er.. -vima-
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Kan du ikke ta nettet og feste under madrassen....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 D henger løst ned på utsiden av sprinkelsenga, men han drar det inn... var d d du mente, Tillab? Tror jeg prøver å falle opp greia eller klippe den av, da greier han ikke å surre den rundt halsen hvertfall:) Takk for svar begge to:)
selfangerkjerringa Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 hva med å feste den på et vis på sprinklene? Sy på et bånd i hvert hjørne og knytte fast i sprinklene?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 D er vanvittig masse stoff! Den er kjempefin og veldig praktisk. Tror jeg kan prøve å knytte den rundt beina på senga muligens:) -Vima-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå