Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 jeg hadde jo glemt at de bråka noe sinnsykt i detta hjulet!!! Hehe men snuppa er fornøyd med "ole brum" og "tigergutt", så da får en vel holde ut
Northernlights Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Sett dem på badet om natta =) Det er jo da de bråker mest..
AneB Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Ikke sett dem på badet hvis du har det varmt der. Sånne små kropper er ikke så gode på varmeregulering, men lurt å sette dem i et rom langt borte fra der man sover i alle fall!
AneB Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Varmeregulering.... eller temperaturregulering...
Northernlights Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Det er jeg enig i.Vi hadde ikke varmekabler i gulvet der,så det gikk fint. Finnes vel andre rom å sette dem i på natta, men de er jo vant med varme der de opprinnelig kommer fra,da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 neineinei, ikke badet! det er vegg i vegg med rommet vårt Nå står de oppe på rommet til lillebror, men der kan de jo ikke stå når han kommer hehe. Finner vel en plass til de sånn på natterstid etterhvert
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Er glad jeg har høreapp, så hører jeg ikke noe etter jeg har tatt ut de! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå