Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la meg i går og glemte å svare i dag. Ø og jeg er i asker og skal kjøre hjem i morgen. Da blir det vanskelig for meg å ta turen til drammen i morgen med mindre vi reiser tidlig hjem også kjører jeg tilbake til drammen. Men det blir kanksje litt stress...

Men du, jeg er fryktelig nysgjerrig på hva slags skole det blir på deg til høsten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, blir jeg uvenner med pappa blir det kanskje ikke noe. Skal begynne på skolen hans, sammen med Eydgun.

Fått plass på markedsøkonomstudiet. (og som kjent er han både daglig leder og ansvarlig lærer for akkurat den klassen... kjipe gubben)

Meeeeen, vi sees jo uansett fredag. Jeg har lagt andre planer for i morgen allerede, Tillabmannen har nemlig (opp med flagget) FRI!

Skrevet

Nei, ikke bli uvenn med han! Så bra at du har fått studieplass:) Men tror du virkelig at det er fare for at dere blir uvenner over dette? Tror du ikke han tar til fornuft? Han virket jo så hyggelig!

Fredag sees vi! Deilig når mannen har litt fri ha, Ø har fri hele denne uken og jeg gruer meg til han skal på jobb igjen. Blir kjedelig;(

Skrevet

Pappa er helt super, han er kjempehyggelig, morsom osv, utad...

Tror ikke vi blir uvenner, men er redd for det, for siden jeg bare har en forelder er det ikke akkurat øverst på listen.

Fornuft og penger kan ikke brukes i samme univers som pappa bor i:p Hehe...

Elsker når mannen har fri:) Deeeilig. Lørdag begynner JEG på jobb igjen, gruer meg litt.

Skrevet

Herregud, jobb på lørdag? Tiden flyr! Skummelt...

Skrevet

Jeg vet, og permen min har jo vært slutt siden 18 mai da:( Hadde 100% jeg...

Har forresten du funnet ut om det blir utlandet fra høsten?

Ego som jeg er så håper jeg du blir her!

Skrevet

Jeg vet ingenting enda! Men håper at det ligger et brev fra århus på posten når jeg kommer hjem i morgen. Kjedelig å reise nå som jeg har fått nye, gode venner (og Nikolai har fått kjæreste), men vi blir ikke borte lenge om gangen og jeg sparer masse tid! Men jeg har veldig på følelsen av at det ikke blir noe av...

Skrevet

Uansett, vi liker oss jo i DK også vi da;)

Hehe... Men med skole og alt så er det kanskje litt vanskeligere å bare dra en uke eller tre:(

Som sagt; er litt ego så jeg håper du blir her:) Masse festing vi må ta igjen utover høsten og vinteren! Er blitt litt lite i sommer;)

Men let me know med en gang du får svar, så skal jeg sørge for at Embla ikke kaster seg over de eldre gutta i barnehagen i mellomtiden:p Hihi...

Neeei, skal vi finne på noe sprell snart? (sånn uten masekladdene våre?)

Skrevet

Dinner, jeg vil på Dinner!!!!!!!!!!!!!!

Siden Ø har fri, kanskje vi skulle sett om torsdag var mulig?! *jakte barnevakt med sprettert*

Skrevet

Ja det må vi. Jeg er mer fleksibel enn deg som må jobbe (stakkars) så si fra når det passer!

Nikolai ser ikke på de eldre guttene som noe trussel, for han vet at Embla trenger et takknemlig plageoffer;) Ingen er bedre enn Nikolai da!

Skrevet

Haha, plageoffer;)

Torsdag? Torsdag? *masemase* (avhengig av bv seff)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...