Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Etter 4mnd med skriking velger jeg å legge guttungen fra bagdelen til sportsdelen. Men føler at den lille babyen min blir så sårbar i sportsdelen. Vognen er så åpen..... Jeg legger selvsagt ryggen ned og tar opp benstøtten, men hva kan jeg ellers gjøre. Et teppe eller noe slikt? Er jo varmt ute..... Hjelp, hjelp!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hvilken vogn har du? Hva med et lammeskinn i bunn? Det har jeg. Og jeg tar det litt oppover kanten oppe ved hodet, så luner det, uten at det ligger rundt ungen. Men det er sikkert veldig uvant i begynnelsen. Jeg bytta og pga masse skriking i vogna. Og syntes han var så liten og "åpen" i sportsvogna. Ville egentlig bruke voksiposen, men det var jo for varmt. Men det gikk seg egentlig fort til.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Takk for svar! Er sikker en vanesak som du sier..... Synst det virker så varmt med lammeskinn, men skal prøve og se. Takker!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 det går ann å kjøpe madrasser som passer til de fleste spprtsvogner! ellers så vet jeg mange bruker sommer/vinter poser som glidelåsen kan dras helt igjennom! da bruker de bare delen under..og gjerne et helseteppe oppi så det blir litt lufting under!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Jeg også har gått over til sportsdelen, samme grunn som dere. Jeg har et lite lammeskinn i bunnen, og på min Simovogn fulgte det med en forlenger som man knepper på sidene og da minner det mer om en bagvogn igjen. Kanskje man kan kjøpe noe sånt løst? Ellers så finnes det jo poser som man kan ta av "toppen" på så det blir som en halv sovepose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå