tmtm Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 hei dere! jeg har termin 12 feb. og vurderer å ikke ta permisjon fra høgskolen, men heller fullføre året. noen som har erfaring med det eller planer om å gjøre det samme?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jupp...allerede gjort det når i år, og har planer om å gjøre det igjen. Har ingen fag med obligatorisk oppmøte, så det er derfor det går greit. Men siden jeg blei gravid igjen da snulla var så liten + annen sykdom var jeg ikke i stand til å fullføre våren, og henger etter, så derfor orker jeg ikke ta permisjon nå heller. Har ingenting å si for Lånekassen at jeg ikke tar eller består eksamen, men en må jo ordne litt med skolen hvis en faller bak. Vet ikke åssen det er med høgskoler for jeg er universitetsstudent.