Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 vært dårlig siden fredag. kraftige smerter høyt i magen, som ga meg problemer med å stå/gå. dro på legevakta og fikk påvist uiv, men ingen andre undersøkelser enn urinprøve ble tatt. Jeg dro hjem, begynte på antibiotika, men søndagen kom, fremdeles ikke bedre. dro på legevakten sent på kvelden, og legen sa sansynligheten for magesår var stor. spurte også om jeg hadde hatt diare? nei, hadde jo ikke det. kom akkurat innenfor døra da dobesøket melte seg, og der var det diare ja... kraftig... flydd som en tulling i hele natt/dag, med smerter i magen som gjør det vondt å stå å gå, og kvalm som bare det (men det kan være pga antibiotikaen) og håper snart dette gir seg :-( skal til fastlegen i morgen, for å forlenge sykemeldingen min, og skal prate med han om dette.... utrolig ekkelt, og matlysten er på bonn, spiser nesten ingenting. fpr man diare av magesår da??? skjønner ingenting jeg...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2007 matlysten er bånn... skrev feil, og får istedet for fpr ;-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 får kjøpe det i morgen :-) takker for tipset :-)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Til det andre kan jeg desverre ikke hjelpe deg stort. Men drikk så mye biola du orker, så skal du nok se at ting blir litt bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå