Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk aldri svar på den siste PM'en jeg:(:(:(

Hvordan går det med designing og produsering av denne vesken jeg skal betaler 50,000 for??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooooppppppssss sorry!!!!!!

Har jo helt glemt det!

Kom plutselig på at jeg leste den da jeg kom hjem fra byn på lørdag, hihiiii;)

Den vesken ehh øøøhhmm aaallttsååååååå....

Joda den er på vei, MED prislapp:-D

Skrevet

:( ja, jeg har jo grått i flere timer!!! Hehehehehhee.... Eller kanskje ikke=P

Ja, jeg antar den er på vei... Skal jeg betale 50,000 så er det best at den prioriteres meget høyt..... Må jeg betale toll og??

Bergen-Oslo toll?

Mihi

Skrevet

Seff må du betale Bergen-Oslo toll, men det visste du vel. Den er på ca. 37 495,- men det er jo ikke så gale.

Hadde også satt pris på om vesken ble forhåndsbetalt, bare for å være på den sikre siden.

Skjønner at du har grått i flere timer, det var virkelig ikke meningen å være så slem. Det er mulig at jeg kan gå ned i pris, sånn til 48 000,- kanskje faktisk. Men da er jeg GRÅDIG snill altså!

Kanskje jeg kan lage eget tåreskrin til vesken, sånn du kan grine oppi om det trengs?

Skrevet

Å, bare 38 495,- i toll? Trodde tollen lå på godt over 48,000,- jeg!! Så det er jeg fint fornøyd med:)

Går du ned til 48,000 blir jo ikke summen mer enn 86 495,- pluss sending da... Det synes jeg det er verdt på alle måter:-)

Tror du må legge ved et lommetørkle hvert fall... Hvis du skal fortsette å skuffe meg på den måten....

Her er jeg en trofast kunde og du bare skuffer og skuffer...

Forhåndbetaling ja... Du sier noe der, må nok ha 86 495 kroner for å gå til innkjøp av materiale og sånt noe... Hehe

Skrevet

Ja minst det!

Egentlig er jeg faktisk ekstra snill (IGJEN!) for hvis du skal ha lommetørkle, så er det jo minst 35 000,- men det skal du få med UTEN kostnader!

Men portoen ligger vel på mellom 100 og 200 000,-

Men det er vel ingen problem, tenker jeg?

Er virkelig ikke meningen å skuffe deg!

Jeg kan gjerne sy to vesker da, og så kan du få den ene til 2 % rabatt?

DA blir du vel ikke skuffet????

Ja, tollen ble forresten senket i forrige uke, du har rett i at den lå på godt over 48 000,- men så endret de heldigvis reglene!

Skrevet

Du er så innmari gavmild du Mona!!! Senker tollen og alt, det varmer faktisk noe innmari!!!!! Også gratis lommetørkle?? Herregud, tusen takk!!!!

2% rabatt? Du tuller...? Hadde ikke du annonsert på hjemmesiden din at du bare gaa 1,07%??

Seriøst ass... Tror jeg må ha to da ja! Drit billig!! Porto og, koster jo NOTHING=O

Skrevet

Ja ikke sant?

Jeg har fått høre det før også, men jeg tror aldri at jeg har slått til så kraftig som denne gangen!

Syns jo egentlig at 1,07% er mer enn nok da, men siden det er deg, så tenkte jeg at jeg skulle slå til og være skikkelig gavmild! Og det er jo så godt å se at det varmer og gjør deg lykkelig!!!

Vet du, jeg tror faktisk jeg skal ta å lage et spesiallommetørkle kun til deg også!! Som INGEN andre har maken til!! Og kanskje jeg skal putte på initialene også, og lage tårelommer bak bokstavene!

Ja her bare strømmer ideene på!!!

Skrevet

Ja, men jeg synes nesten at du er litt for snill jeg... Føler liksom at jeg utnytter gavmildheten din til litt for stor grad. Jeg vil jo ikke at du skal sitte igjen å føle deg lurt av meg. Det er jo ikke noe koselig det...

Det høres så utrolig snilt ut at du skal begynne å lage spesiallommetørkle og sånt... Men jeg er så redd det skal koste deg for mye... Jeg har tilsammen 6 initialer og det tar en del tråd og fabric.....

Fy fader, har ikke ord for hvor raus du er jeg...

Skrevet

Det er ingen problem med 6 initialer, jeg skal spandere tråden på deg!!

Kostnadene skal jeg nok klare å overleve. Regner tross alt ikke med å gå i overskudd første året likevel, så det er helt greit å gi deg et sånt strålende tilbud!

Og du utnytter absolutt ikke gavmildheten min! Så det må du ikke tenke på, her er det jo jeg som tilbyr meg å være så ufattelig grei, vettu. Så ikke sitt med dårlig samvittighet selv om du får TO vesker til langt under 500 000,- Jeg skal nok klare meg greit etterhvert!

Skrevet

Hehehe... Jeg håper seriøst du skal klare deg, ja.... Tror jeg skal komme til deg å kjøpe julegaver! Langt bedre enn å sløse bort penger på ting fra Alexander McQueen og det som er.........

Du er jo mer profilert og har mye mer rimlige priser.... Hahahhaha....

Tusen takk, jeg er så glad for at du er så gavmild som du er!!!!!!! Skal drømme om deg i natt, drømme om meg som hopper bortover fortauet med en lekker veske om skulderen og lommetørkelet i venstre hånd...

Åååh...

Skrevet

Hahahahahaha nå tror jeg ikke at jeg klarer å komme på mer å skrive;)

Dette ble jo bare knallmorsomt:-D

SELVSAGT må du ikke sløse bort pengene dine på denslags tull, er mye smartere å verne om pengene og bruke de på mine kreasjoner!

Skrevet

Er ikke mye mer å si=P

Hahahahaha....

Men jeg holder løftet mitt hvis du kommer opp med en nydelig kreasjon!!!

Skrevet

Herlig;)

Skal drømme på det (i natt også;))

I mellomtiden må du kose deg med de fine regnestykkene:-p

Skrevet

Ja, elsker matte... So no problemo....=P

Glær mæ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...