somm@r Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Verdens beste svigermor fyller snart 60 og vi har vridd hjernen for å finne presang. Hn sier alltid at hun har alt hun trenger, vil ikke ha noe. Da kom jeg på å ta familiebilde. Hun har sydd bunader til hele gjengen, så da er det naturlig at bunad er antrekket. Det blir vår familie og svigerfamilien. Minsten har ikke fått bunad ennå, så da blir det et strikket antrekk, strikket av svigermor selvfølgelig. Hva synes dere? Grei presang til min ekstra mor?
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Det høres jo helt supert ut!!! Stoltere svigermor finner du nok ikke da, nei:-D For en super idé!
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Kjempeflott!!!! Så oppfinnsom du er:o))) Da blir hun nok kjempeglad tenker jeg.. Virkelig fin tanke!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 så flott!! det blir en helt super presang! vi tok familiebilde til mamma da hun ble 40! bare oss 4 søsknene da, og hun prater enda om det (er 3 år siden) Har to brødre som da var 20 og 13, og hun hadde ALDRI trodd at det gikk ann å få dem med til fotografen! Det er nok den presangen hun ble mest glad for:o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 kan forresten legge til at mormor fyller 70 i august, og nå er jeg i full gang med scrapbooking album til henne av hele familien! aller har samla inn bilder til meg+ at de yngste barna har tegna noen tegninger,og skrevet "historie" til henne! Gleeder meg til å gi denne til henne ja:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå