Gå til innhold

Hjelp, nå skal det skje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi eier en ganske stor bedrift og tok beslutningen om å selge i dag. Å selge unna familiebedriften er ikke et lett valg, men jeg er overbevist om at det er det rette. Det vil gi oss et bedre familieliv, mer tid sammen som familie ikke bare jobb.

Så nå setter meglerne i gang i morgen, så vi får håpe millionene ruller inn. Kryss fingrene for oss!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingre og tær :)

Skrevet

Oi så spennende da;)

Åssen bedrift er det da??Håpe dere tjener gode penger og kan nyyyte litt tid uten jobb en periode kanskje??

Skrevet

Har ikke lyst til å si det her nå hvilken bedrift det er i fare for at noen kan se at det er meg. Alle parter er ikke informert ennå, kommer til å ha en del møter i morgen. Jeg er heldigvis lærer, så jeg har jobb å gå til. mannen min har derimot jobbet her hele livet, så hva han vil vet vi ikke ennå. Vi vil kunne klare oss godt uten at han er i jobb med det første. Han har i løpet av årene bygget opp gode kontakter, så jeg håper at han vil bli tilbudt ulike jobber. Skal uansett bli deilig å ha en mann som jobber tilnærmet normale dager og ferier. Jeg ville egentlig ikke overta etter faren hans, så dette er helt topp. Gleeeeeeeeeeeder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...