Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud at dere ikke kan gi dere. Amming og mme, bilstol opp og i mente, overnatting eller ikke overnatting. DERE KAN VEL FOR FAEN TENKE SELV?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det gjør vondt? å tenke selv altså?

Skrevet

Det er da ikke sikkert alle kan tenke selv vettu

Skrevet

Hva tror du meningen med forumet er egentlig??

Er vel liksom poenget at vi skal kunne henvende oss her hvis det er noe vi lurer på... Og folk føder hele året så de samme spørsmålene kommer gjerne igjen og igjen!

Skrevet

Så skrekkelig er det vel ikke at vi spør om ting? :)

Skrevet

Dette er gruppen som har et jevnt tilsig av nybakte mødre som ofte er helt ferske i alt som har med babyer å gjøre. Er det da så rart at de lurer på disse tingene? De kan vel ikke vite at dette er diskusjoner som har en evig runddans her inne?

Husker når jeg selv var helt fersk og blank på hvordan å takle dette, og hvor godt det var å ha dib hvor jeg kunne søke råd hos de mer erfarne. Heldigvis møtte jeg nesten bare på hyggelige og hjelpsomme damer, og de er jeg takknemlig overfor.

Nå som jeg er 2 barns mor og har fått mer erfaring på baken prøver jeg så godt jeg kan å hjelpe "ferskingene" slik jeg engang ble hjulpet. Og har dere ikke noe fornuftig å komme med kan dere holde det for dere selv eller rusle inn på krangle.

Skrevet

Tenke selv?

Hva er det?

Jeg har fullt og helt hengitt meg til kun å gjøre ting for/med/om/rundt osv barnet mitt som jeg får opplyst her inne at er greit.

Er det delte meninger gjør jeg det opunionen gjør.

Er det noe som gjør at jeg tviler så leser jeg tråden en gang til eller starter en ny debatt om tema slik at jeg blir sikker.

Så min datter kommer til å bli det perfekte vesen, oppdratt av en perfekt mor;)

Hun blir en DiB baby!

Skrevet

kommer jo nye hele tiden her og da må jo de oppdateres vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...