Gå til innhold

noen som kan forklare hvordan en rie kjennes ut...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt at man ikke er i tvil når man har dem, men jeg kunne tenke meg å vite det likevel. er jo 1.gangs.. og det er mange nye ting som skjer med kroppen..

hvor gjø det ondt?? oppe eller ned?? midt på eller siden??

noen som gidder...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å forklare og de oppleves sikkert forskjellig. Når riene begynte for fullt på meg kjentes det ut som om noe klemte hardt rundt magen, ryggen og hoftene. Det bygget seg opp og ble vondere og vondere for så å slippe igjen gradvis. Jeg klarte ikke å ligge lenger, men syns det var bedre opp å gå under riene. Modningsriene er ikke så vonde, mer ubehagelig, men ikke direkte vonde, men igjen det er sikkert forskjell fa person til person hvordan de oppleves.

Skrevet

Synes d er vanskelig å forklare...men da jeg fikk min første i dag morges visste jeg m en gang hva d var...jeg er førstegangs...

Tror du merker d når d inntreffer...

Hos meg gjør d hvertfall skammelig vondt nederst i korsryggen og nederst i magen...strammer skikkelig, skikkelige smertetak som etterhvert slipper...litt som menssmerter, bare MAAAAAAAANGE ganger sterkere...kommer regelmessig, ikke som en vanlig kynner eller mensmurring...

Håper dette hjalp litt???

Skrevet

Klarer ikke forklare det annerledes enn at det er som menssmerter. Har alltid hatt skikkelig vondt i magen den første dagen under mensen, kjenner på en måte at det blør og verker i livmora og eggstokkene. I begynnelsen var ikke riene så vonde, men etterhvert spredte smerten seg som vonde ilinger nedover lårene.

Og jeg kan vel bare si som alle andre; når de kommer så vet du det. Smertene er på enmåte kjente og det føltes som om jeg hadde vært gjennom dette før.

Skrevet

Menssmerter, og knyting i underlivet! Smerter som du overlever fint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...