smakk Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hvem tror og håper dere vinner? Jeg håper på Chelsea, men tror Asia vinner. Om noen vet hvem som vinner, ikke si det!
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Sånn pussycatutseendemessig, mener jeg Melissa. Men i sangen de sang sammen, var hun den klart dårligste. Syns ikke det var så bra av Chelsea nå, håper egentlig på Asia.
så var vi 4 Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Håper bare ikke Asia vinner. Men jeg har alltid feil i sånne her ting (også inkl americas top model der den motsatte av den jeg håpet skulle vinn, alltid vant )
Nickey Mouse Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Håper Melissa eller Chelsea vinner, så da vinner sikkert Asia... Men siden Asia har et lite barn, hadde det jo vært koselig, annet enn at jeg tror ikke jeg hadde orket det tempoet med et lite barn... (men det er jo meg da)
smakk Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg håper Chelsea fordi jeg liker henne best, lar meg alltid styre av det hehe. Melissa passer klart best utseendemessig, men det er vel også alt. Tror nok det blir Asia, men det er noe som skurrer der for min del. Har en følelse av at den jenta er stappfull av drama og primadonnanykker som bare venter på å få tyte ut.. Ikke liker jeg hennes måte å synge på heller, synes ikke det er så fint..
somm@r Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Jeg håper Chelsea, men tror det blir Melissa.Synes det har sett ut som om hun vinner siden begynnelsen.
så var vi 4 Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 hahaha var det ikke det jeg sa, det slår altså aldri feil
Nickey Mouse Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Det er typisk meg og mine favoritter!.. He he! Men hun gled jo godt inn i gruppa da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå