Gå til innhold

November: Bruker dere bleier eller up&go o.l?


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

Jeg falt helt for up&go når jeg fikk det i en prøvepakke. Er mye mer bevegelige. Og veldig lettvinte når man har en turbo på stellebordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker up&go, ja. Hun ligger bare og vrir seg på setellebordet, så teipbleier funker ikke :-) Og, ja, de er mye mer bevegelige og behagelige virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i mange månder nå hatt vanskeligheter med å feste bleiene skikkelig,fordi han er som en ål på stelleborde.Så nå prøvde jeg ut up & go og tror nok at jeg kommer til å fortsette med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ett par pakker med up&go og er i grunnen fornøyd med de. Men jeg synes de kan være litt "vanskelige" å få på når baken er litt rå, etter vask og bad.

 

Men mannen min sverger heller til de andre da. Han sliter mer med å få på up&go`ene. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Active fit her og. Synes ingenting annet holder tett om det blir en del, dessuten er libero så veldig klumpete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått over til up&go nå, og synes de er veldig god å bruk siden hun beveger seg en del nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt den første trusebleie-pakka på lillejenta. Foreløpig fornøyd, men har bare prøvd 2-3 stykker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...