Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 5 min før gubben skulle være hjemme fra jobb idag ringer han... da skjønner jeg at noe er galt. Joda han har kjørt av veien, sovnet og totalvraket bilen til pappan sin. Alt er bra med gubben, are litt småvondt i ryggenog beinet,mest sjokket bare. Er så glad alt er bra med han. Nå er vi akkurat kommet hjem etter en laaaang ettermiddag, dette skjedde ca halv fem og det har gått slag i slag siden da. Nå har jeg gått med konstante kynnere siden gubben ringte,og de blir stadig hardere og vondere.. kjenner det i ryggen også nå... Og kraftig nedpress og vondt i "høna" Hvor lenge kan jeg la dette pågå før jeg ev ringer å snakker med føden??jeg vil absolutt ikke føde i kveld... har vært en alt for lang og slitsom dag..jeg klarer det bare ikke... men er jo litt urolig for plutselig ligge langflat med superrier.. vi har tross alt 45 min til sykehuset også... 10 dager til termin idag.
OnlyMe Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 http://www.bt.no/lokallokal/asane/article387734.ece Hadde akkurat lest denne, før jeg så innlegget ditt her;) hihi Kunne jo nesten vært han
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Godt det gikk bra med mannen din! Jeg ville gått og lagt meg hvis jeg var deg og sett om kynnerne roet seg. I hvert fall prøvd å få hvilt deg litt før det evnt begynner for fullt. Ønsker deg lykke til!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Uffa, så forferdelig. Men så BRA at det gikk greit!!! Det er så fort gjort altså. Legg deg og hvil ihvertfall. Vil ønske deg masse lykke til!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 takk.. sofaen er mitt tilholdsted i kveld.. en lang dusj snart.. skal skrubbe gubben på ryggen og varte han opp.. synes synd på han jeg.. stakkar.
*RutIetutt* Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Uff, så ekkelt - bra han kom fra det så lett... Kanskje du får sånne kynnere pga stresset med det som har hendt....? Krysser fingrene for at du får hvilt deg før det starter for alvor da.... Hadde noen skikkelige tak i ryggen i sted jeg også....trodde nesten at det var noe på gang....men bare kroppen min som lurer meg....igjen...(((
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 åh spennende da...hehe. Jeg skulle ønske at det kun var en måte fødselen begynnte på.. ved at vannet gikk..da er man liksom sikker.. hehe.
*RutIetutt* Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Ja, samme her - var sånn det strartet sist....så jeg regner på en måte med det samme denne gangen...selv om DET ikke er sikkert da;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 jeg fikk stikkninger i magen sist og tok en tur på føden midt på natta... så gikk vannet på sykehuset.. hehe.
*RutIetutt* Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har egentlig bare gitt opp hele fødingen denne gangen....selv om det er hele tre dager igjen til termin er jeg så SINNSYKT utålmodig denne gangen - er nok pga at det er så mye mer slitsomt denne gangen...ser liksom ikke for meg at jeg noensinne skal få henne ut:o(
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. juli 2007 hehe.. jeg også er litt oppgitt over dette svangerskapet.. har vært så fryktelig mye og jeg er helt utslitt egentlig... begynner lure på om han har tenkt seg ut... men merker jo at ting skjer nå... hadde ikke slik ed førstemann... ingen tegn til at noe var på tur til å skje i det heletatt før vannet gikk 5 dager over tiden. Men nå kommer kynnerne tettere igjen så nå må jeg kaste meg i dusjen en tur... skal oppdatere om det skjer noe,,, det får du også gjøre da. lykke til. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå