Gå til innhold

Drittnabo!!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han VET vi har et barn på 2 år og han VET den ungen sover kl 21, men allikevel MÅ han holde på rett ved soveromsvinduet til guttungen og hamre på ett eller annet! ARG!

Ellers så sitter han ute å prater HØYT etter guttungens leggetid... Hvorfor må han holde på sånn når han vet vi har en liten gutt? Det går da an å ta hensyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det å ha naboer i disse ferietider, vettu:-) men går kanskje an å snakke med han??

Skrevet

Det er det som er problemet... Man kan ikke snakke med ham! Han var drittforbanna her en dag hvor katten vår hadde rota seg inn på kjøkkenet hans... Hun hadde ikke gjort noe som helst, men han var passe forbanna fordet..

Skrevet

Sånn er det bare.. Kan ikke forvente at verden skal stoppe fordi man har fått barn.

Folk må få lov å lage lyd frem til 22/ 23, syns jeg.

Skrevet

Ja, men man kan allikevel ta hensyn! Han har HELE hagen å jobbe på, men velger den delen som er rett utenfor soverommet til lille...

Skrevet

her er det også mye bråk på dag/kveldstid men så lenge de holder kjeft når de skal det iflg husreglene får de styre litt. Vinduet er igjen på soverommet helt til jeg legger meg, da høres det nå heldigvis ikke så mye inn. Men man har jo lov å irritere seg over folk selv om kl 'bare' er 21 ;)

Skrevet

Tåler du ikke mer enn det er det på tide å flytte til hus på landet.At naboen hamrer og snakker høyt må man jo virkelig tåle!

Skrevet

Ja, skjønner det er kjipt hvis han gjør det for å være vanskelig, men syns likevel han har lov til det (om du skjønner)

Skrevet

Sånn er det med naboer dessverre.. Om gutten min ikke hadde fått sove hadde jeg lagt ham på et annet rom enn så lenge, og satt boomblasteren i vinduskarmen og spilt den nye: Fuck deg på full guffe!

Skrevet

Styrer glatt unna barnslige bemerkninger... Klager på den tufsen så mye jeg vil, jeg! så det såh! ;-) hehe

Skrevet

Vi kommer iallefal til å slutte å ta hensyn til han om han sove rekstra en lørdag og gubben vil klippe gress! hehe

Skrevet

Denne komentaren var ikke ment på Tonje og Teodor eller min lille supergutt...

Likte den med Boomblazeren! hehe

Skrevet

Jeg forstår deg GODT! Jeg hadde blitt forbannet selv. Jeg mener at det er mulig å ta hensyn til hverandre når man er naboer.

Her hos oss var det festing midt i uka, utenfor ferietid.Vi ga beskjed uten resultat. Dagen etter slapp jeg morgenfuglen vår på 10 mnd løs med basketballen i stua og alle "lydlekene" på fullstyrke. Klokka var vel 08. Vanligvis tar vi hensyn, men ikke denne morgenen nei.

Naboen har siden ALDRI festet midt i uka.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Man har lov til å klage litt på naboer :o) Når det gjelder ditt eget barn blir man gjerne ekstra forbanna.

Skrevet

Tror ingen menn forstår dette dillemmaet jeg :O/ har flere slike naboer selv. Menn og ungdommer med kul bil eller motorsykkel/trimmet moped og naboer med gressklippere eller elektriske sager eller meisler for den del de skulle gått på kurs alle sammen og lært om det å legge et barn!!!!

Skrevet

At noen fester og spiller høy musikk kan vel ikke sammenlignes med å hammre samt snakke høyt? Mulig jeg er barnslig fordi jeg ikke mener det samme som deg, det kan jeg leve med.

Naboen der vi bodde før festet noe helt sinnsykt, til slutt valgte vi å flytte.

Håper naboen din slutter å snakke høyt snart da...

Skrevet

Å herregud Philipa! skjerp deg!

Skrevet

he he, beklager den siste komentaren, måtte bare.

Var ikke min mening å være vanskelig, ordla meg kanskje litt ironisk, men synes fortsatt at du er litt vanskelig.

mener ikke å være kranglete.

Skrevet

Jeg er vanskelig fordi jeg klager på naboen vår her som er en arogant drittsekk... Ja ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...