Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Han VET vi har et barn på 2 år og han VET den ungen sover kl 21, men allikevel MÅ han holde på rett ved soveromsvinduet til guttungen og hamre på ett eller annet! ARG! Ellers så sitter han ute å prater HØYT etter guttungens leggetid... Hvorfor må han holde på sånn når han vet vi har en liten gutt? Det går da an å ta hensyn?
Süsse Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Han mangler sikkert de samme hjernecellene som mine italienske naboer gjör. Du kan ikke bare nevne det slik neste gang du snakker med han da? Eller heng ut vinduet og kjeft naa?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Det nytter ikke å snakke med ham... det frister veeeldig å henge ut vinduet å kjefte, men det eneste jeg oppnår da er at guttungen blir med sikkerhet vekt... Nei, det er bare å lokke vinduet hans... Stakkars lille! :-(
SuperMusa Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Siden du har en gutt på 2 år er du sikkert oppe tidlig på morgenen både lørdag og søndag. Hva med å slippe poden ut i hagen og passe på at han blir skikkelig oppjaget og bråkete klokken 0700 søndag morgen?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 det hadde vært en god ide om guttungen hadde våknet av seg selv da... hihi Han sover gjerne til 8-9 tiden, han!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 er fullstendig klar over det! hehe Nyyyter det i laaange drag! ;-)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 virker som den inbesille huseieren min det da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå