-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har komme inn på Internasjonal markedsføring på høgskulen i Bø i Telemark. Er 3års studium som eg hadde tenkt å ta på deltid........men så har eg tenkt litt og skal prøve å få meg ein jobb i Bø på kveldstid eit par dagar i uka og muligens anna kvør laurdag. Også skal eg snakke med banken ang eit forbrukslån(bilen) om me kan betale renter på det i studietida.......?? Har søkt om lån og stipend au da.... Kutte litt her og kutte litt der så går det nok!! Blir hardt men det hadde det blitt uansett trur eg, fulltid el deltid hadde nok ikkje spilt så stor rolle. Også trur eg nok at det er lurt å ta det på fulltid sida eg ikkje har vert på skulebenken på 7år!!
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Har en venninne som går på Internasjonal markedsføring i Bø Lykke til, det blir sikkert kjekt å studere:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Gledar meg veldig eg!! Er liksom så klar for å studere nå!! Har skjønt at ein kjem ikkje så langt med viderergåande, så eg blir litt irr på at eg ikkje har noko meire, enda meire motivasjon!! Det går nok på eit vis sjav om det blir beinhard jobbing!!!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer Bare du er motivert går det sikkert kjempefint. Lykke til til høsten da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå