Monajenten Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 De finner sikkert ikke snarveien hit når ikke forsiden funker:-/
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hi hi, er bare vi smartinger her nå vettu! Ingen andre som finner veien inn uten forsiden! He he he:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 har vært sånn noen dager nå.... stadig problemer med å komme inn når man går rett på adressa til hovedsiden.. jeg kommer kun inn om jeg trykker på en link inn hit på skravle, og logger meg inn etterpå.
cheni Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Vi bør lage et innlegg om snarveier inn hit når det ikke er noe problem å komme inn, sånn at flere finner frem.... og dytte det opp en hel dag.
Trulte76 Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 siden funker ikkesom den skal..jeg kom ialleall ikke inn påden vanlige linken
cheni Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Jeg googler foresten bare dib, og vips så er jeg inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå