Gå til innhold

Hmmm, hvor er allesammen da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittei her er jeg:-)

Skrevet

De finner sikkert ikke snarveien hit når ikke forsiden funker:-/

Skrevet

Åhhh, funker ikke siden?

Skrevet

Hi hi, er bare vi smartinger her nå vettu! Ingen andre som finner veien inn uten forsiden! He he he:)

Skrevet

har vært sånn noen dager nå....

stadig problemer med å komme inn når man går rett på adressa til hovedsiden..

 

jeg kommer kun inn om jeg trykker på en link inn hit på skravle, og logger meg inn etterpå.

Skrevet

Vi bør lage et innlegg om snarveier inn hit når det ikke er noe problem å komme inn, sånn at flere finner frem.... og dytte det opp en hel dag.

Skrevet

siden funker ikkesom den skal..jeg kom ialleall ikke inn påden vanlige linken

Skrevet

Jeg googler foresten bare dib, og vips så er jeg inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...