Süsse Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Ei lita jente hadde skoene paa feil fot i dag, paa lekeplassen. Hun sa at hun var litt skjev i foten, saa det beste var aa gjöre det slik hadde legen sagt. Noen som har hört om noe slikt? For meg hörtes det litt suspekt ut, men kan ta det seriöst hvis jeg faar det dokumentert
Gjest ->>- Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jo, jeg har faktisk hørt om det. Da i sammenhengen "idiot-ortopeden anbefalte dette for klumpfotungen vår, men spesialistene sa han var helt på jordet."
Dailis Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 jada, det stemmer det. Jeg må gjøre det med minsten nå. Det er en skeivstilling i fotbladet som så tidlig kan rettes opp i stor grad ved å bruke skikkelig gode sko på feil fot. Gruer meg nesten til å gjøre det, men heller det enn problemføtter (som jeg selv har) senere i livet.
Dailis Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Er føttene litt verre får man spesialsko. Min bror hadde slike i to år. men ha hadde et verre utgangspunkt enn både meg og minsten min.
Süsse Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 Ok, da ble jeg litt klokere Skal ALDRI mer paapeke til noen at ungen har skoene paa feil fot *knis*
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Sønnen min hadde tatt støvlene på seg på feil fot i barnehagen en dag, og gikk sånn når jeg hentet ham. Bør de ikke sjekke sånt? Ihvertfall hvis man skal bruke sko på feil fot for å rette på skjev beinstilling, da kan det jo ikke være særlig bra å bruke de på feil fot om man har "friske" bein?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå