Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor posjon bruker dere til hvert måltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte måla på esken til det blei 1/2 porsjon først og så etterhvert økte vi til 1 hel porsjon. Han spiste alt uansett mengde, he he.

Skrevet

Det er det vi har gjort også, men lurer på om det er greit å gi mer en 1 porsjon hver gang?

Skrevet

Jeg gir mer enn en prosjon,hvis han vil ha det,noe han stort sett alltid vil.Ungen kan jo ikke gå sulten,han må jo få spise seg mett.Synes det er litt rart at de setter en porsjon på pakken,for slike spørsmål kan da dukke opp.

Skrevet

Ja, du kan jo gi mer om den lille virker mer sulten. Det ser du sikkert på barnet om det er:)

Og en veiledning i hva som er en gjennomsnittlig porsjon for barn i den rette alderen på pakken er jo egentlig veldig grei å ha. Det er jo ikke slik at man går rundt med mål på spebarnsgrøt i hodet:) Hadde det ikke stått noenting, så hadde veldig mange vært veldig i villrede. Om den lille trenger mer mat merker du også på vektoppgangen og trivselen:)

Ps om du er veldig i tvil, kan du jo ringe helsesøsteren deres:) De skal veilede litt om slikt om du trenger det.

Skrevet

Jeg bruker 1 dl vann og sper med grøt til jeg syns den er passe tykk, og det er langt ifra det målet som står på pakken. Da blir den drit tykk....er det bare hos meg??? Men han spiser som regel aldri opp grøten, til morningen spiser han kanskje halvparten og til kvelden spiser han nesten opp med hjelp ifra meg...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...