Gå til innhold

Verdens verste ultralyd!!!!

gutt06♥jente07♥gravid:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag, alt sto bra til så det var kjempe bra. Men hu dama var drit sur, følte oss nesten ille til mote for å være der. Hun brukte maks 10 minutter. Sa bare: der er det, der er det og der er det, alt er bra, så da kan du tørke bort dritten på magen!!! Så spørte jeg om hun ikke kunne se hva det var. Da sa hun nei jeg så ikke etter det, så da ser jeg ikke etter det en gang til heller.

Har ikke akkuratt lyst til å dra dit igjen, typisk at hun er der når jeg skal føde. Var forresten fredrikstad.

Sorry måtte bare få ut frustrasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg for en bitch!! Blir helt rystet her! Du kan jo bestille ny ultralyd på privatklinikk, koster litt, men er vel verdt pengene!

Skrevet

Om hun virkelig brukte de ordene der, så syns jeg at dere skal klage henne inn for å være uhøflig og lite behjelpelig i møte med pasienter.

Skrevet

Samboer og jeg synes du skal sende inn en klage til sykehuset med spesifikke detaljer. ikke noe koselig å bli behandlet på den måten, når en skal se på barnet for første gang.

Skrevet

At det går an! jeg ville klaget og krevd ny ul!

Skrevet

Hei! Så utrolig skuffende! Jeg vil råde deg til å nevne det for (en annen) lege el jordmor og be om en ny undersøkelse som ikke skal behøve å betale for. Det tar faktisk mer enn ti min.å undersøke alle organer og gjøre mål, så hun kan umulig ha gjort en skikkelig jobb. Og hun skulle da virkelig ha sett etter kjønn om dere ønsket det.(og det med "dritten på magen" håper jeg var en overdrivelse fra din side...)Be om en ny time!

Skrevet

Hu var ikke finsk?? Jeg fikk en sånn bitch i forrige svangerskap og hun fikk meg til å gråte på vei ut..... godt jeg hadde med meg mamma.

Skrevet

Heisann

Det står vel i papirene at en UL vil ta ca en halvtime tror jeg - ikke mindre iallfall. Det tar faktisk tid å finne alle disse målene som de skal ha på papirene, og så ser man jo på fosteret fra alle sider, i tillegg til å ta bilder hvis man ønsker det. Jeg var der iallfall minst en halvtime, og jordmor forklarte rolig og greitt hva man såg.

Babyen min låg litt dårlig til for å ta bilder, så da sa jordmor at jeg kunne prøve å ligge litt på siden, og så legge meg tilbake, og vips - ble det noen fine bilder likevel:)

De fleste jordmødre bruker nok god tid på denne UL-undersøkelsen da de vet at dette er noe vi gleder oss til - vårt første ordentlige " møte" med den lille i magen vår. Noe annet skulle da bare mangle!!

Jordmoren jeg fikk mente at jeg mest sannsynlig fikk en jente, så da får vi se om 6 uker....jeg har nemlig "arvet" haugevis av jenteklær:)

Snakk med legen din eller jordmoren du vanligvis går til, og fortell hvordan det var, og se om du ikke kan få en ny UL

Skrevet

Takk for svar. Det var på Fredrikstad, tror ikke hun var finsk, hun sa serriøst det med dritten på magen. Var en skikkelig kjip følelse hvertfall. Skal klage til jordmor. Fikk jo ikke vite noe.

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme opplevelse på fr.stad for noen mnd siden. En dame med kort lyst hår og briller!? Var kjempe skuffet!

Skrevet

Jeg har vært på tre ultralyder i Fredrikstad nå, og der har de vært kjempe hyggelige hver gang...tatt seg god tid og forklart,vist oss også lignende... dette synes jeg du bør klage på så flere folk slipper og komme utfor denne jordmoren, og krev en ny time....det skal du få da undersøkelsen ikke kan ha vært fullstendig...lykke masse til=)

Skrevet

alle ul-lydene eg har tatt har vart i 20-25min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...