Gå til innhold

Bruker dere lammeskinnet nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett vær og temp?

 

Min gutt er 8 mnd, og bruker det stort sett. Men kjenner jeg blir i tvil. Men det er så uvant å sette han rett i sportsvogna og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... det spørs faktisk på været her. Men det er jo så mykt og godt da:) Når det er under 20 og ikke spesielt godt vær har vi det i vogna. Det er veldig godt og lunt og veldig greit om han sovner der i shorts og slikt:)

Skrevet

Ja jeg synes det er så mykt også. Lot han sitte rett på underlaget i vogna en varm dag. Men da sklei han bare. I tillegg har jeg svart emmaljungavogn, så jeg innbiller meg at den blir så himla varm...

Skrevet

ja, det er litt glatt og hardt i vognene ja. Vi har også sort vogn, men har vært så lite sol at den har ikke vært spes varm, he he:)

Skrevet

Ada ligg på skinn både i vogna og i senga, men ho er jo berre seks veker, og her på austlandet er det jo ikkje akkurat sommar... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...