Trønderpia venter nr 3 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Uansett vær og temp? Min gutt er 8 mnd, og bruker det stort sett. Men kjenner jeg blir i tvil. Men det er så uvant å sette han rett i sportsvogna og...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hmmm... det spørs faktisk på været her. Men det er jo så mykt og godt da:) Når det er under 20 og ikke spesielt godt vær har vi det i vogna. Det er veldig godt og lunt og veldig greit om han sovner der i shorts og slikt:)
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Ja jeg synes det er så mykt også. Lot han sitte rett på underlaget i vogna en varm dag. Men da sklei han bare. I tillegg har jeg svart emmaljungavogn, så jeg innbiller meg at den blir så himla varm...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 ja, det er litt glatt og hardt i vognene ja. Vi har også sort vogn, men har vært så lite sol at den har ikke vært spes varm, he he:)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Ada ligg på skinn både i vogna og i senga, men ho er jo berre seks veker, og her på austlandet er det jo ikkje akkurat sommar... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå