Gå til innhold

Hjelp meg litt med å finne ut om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva vi venter. :) Har vært på ul 2 ganger men knøttet er så beskjeden. Holder lårene opp mot magen og føttene ned mot skrittet. Å jeg er så nyskjerrig på om det blir en liten prins eller prinsesse. :) Mannen min har så lyst til å dra på 3D ul for å se hva det blir og det blir vel til at vi bestiller det snart. :) Når kan man foresten ta 3D? Jeg er nå i 26 uke.

Slik har formen vært:

Uggen fra uke 6 til ca uke 16( aldri spydd)

Avhengig av salt lakris

Veldig mye trøtt.

Har mye salthunger. Salt mat er tingen og salt potetgull.

Sjokolade er også fristende, men heller salt enn søtt akurat nå.

Mye tørst.

Hjerte slår 155 i min hos knøttet.

Håper noen kan hjelpe meg med å dempe nyskjerrigheten min litt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dine symptomer var veldig lik mine, bortsett fra at hjertet slo 150 i min.....og jeg får en gutt:)

Skrevet

Tusen takk for at dere har svart meg. :) Jeg har en liten magefølelse på at det kan være jente, men det er bare fordi jeg har pluttselig hatt lyst på rosa klær til meg selv... ikke helt meg fra før av. :) Gjerne litt blå og rød og sort person. Men de sa på ul at det kunne kanskje være en liten prins, men da mamma skulle sjekke det gammle trikset med ringen over magen, så ble det jente gitt. :) En liten luring i magen er det ihvertfall. :)

Jordmor ville ikke tippe kjønn etter hjerteslagene, men mente det kunne like gjerne være jente som gutt. Ser ut til at vi må vente til vi får rotet oss bort til 3D eller til knøttet ser dagens lys. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...