Gå til innhold

Hjelp til å velge vogn fra 1/2 års-alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Brio kombivogn og skal begynne å bruke sportsvogndelen nå. Fornøyd med den til tur-bruk, men ønsker oss en litt lettere vogn i tillegg, en som er enklere å dra med seg i bilen og på reise til Barcelona når snuppa er 6 mnd. Må kunne brukes som sovevogn.

Noen som har gode råd om hva vi bør tenke på og hva vi bør velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper du ikke ønsker deg paraplytrille siden den skal brukes som sovevogn, enda paraplytriller er veldig deilig å ha i syden.

Selv har jeg Carena sprint vogn. Den er billig, og veier 12 kg eller sånn. Det er ikke den letteste vognen, men så var det viktig for meg å ha en vogn med litt store gode hjul så turer på grus og i skogen ikke ble ett problem. Pluss at samboer er meget redd for 3-hjulinger da han hadde det til snuppa si for noen år siden og den vælvet med henne i (personlig kunne jeg godt ha en 3-hjuling men var viktigere for meg at han føler seg trygg med guttungen i vogna). Den tar faktisk ikke mye plass, og selv om jeg har lest mye negativt om disse vognene er jeg strålende fornøyd!

Skrevet

som vogn nr2 har vi pegperego pliko p3. den har full liggestiling,er lett og har mange praktiske løsninger. den tar vi ofte på flytur.

Skrevet

Hei.

Har selv en simo kombi som jeg også er fornøyd med, men ønsket også en lettere tilleggsvogn som vi skulle ha med til sør-Italia. Vi endte opp med Easy Walker sky og har hatt den med to uker til Italia og brukt den litt her hjemme - veldig fornøyd! Snella mi var litt over 5mnd da vi dro på ferie forresten :)

Brukte lang tid på å se etter vogn og vi ønsket ikke en paraplytrille (blir veldig små, men upraktisk på brostenen i Italia hvertfall).

De store fordelene med EW sky er at den veier kun 9kg, har store gode lufthjul + dempere bak, full liggestilling. Samt at den har romslig kurv under (litt vanskelig å å ta ting inn og ut når ryggen er i full liggestilling, men det går helt greit), titteluke i kalesjen og justerbart håndtak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...